حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ال جی Velvet از وسیله جانبی نمایشگر دوگانه پشتیبانی خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال جی ماه گذشته گوشی هوشمند Velvet را با زبان طراحی مینیمالیستی معرفی کرد. آن موقع این سوال پیش آمد که آیا این گوشی از وسیله جانبی نمایشگر دوگانه ال جی پشتیبانی خواهد کرد یا نه. حالا وب‌سایت NextgadgetUp پشتیبانی آن را تائید کرده است.

این وسیله جانبی فقط ۱۲۷ گرم وزن دارد و مجموع وزن گوشی را به ۳۰۵ گرم خواهد رساند. طراحی جدید این نمایشگر، مشکل اصلی موجود در نسخه قبلی را که درواقع حجیم بودن آن بود برطرف کرده است.

خود ال جی Velvet دارای طراحی کمانی سه‌بعدی است و از طراحی دوربین قطره‌ای در پشت بهره می‌برد. نمایشگر آن یک پنل ۶.۸ اینچی Cinema FullVision با نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ است. در داخل دستگاه نیز از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌امپرساعتی استفاده شده است.

 

در بخش دوربین، ال جی Velvet دارای سه سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و عمقی  ۵ مگاپیکسلی در پشت خود است که در یک آرایش قطره‌ای کنار هم قرار گرفته‌اند.

این گوشی همچنین از قابلیت‌هایی مانند تایم لپس و Voice Out Focus پشتیبانی می‌کند. هندست Velvet به لطف فناوری ترکیب پیکسلی قادر به ضبط تصاویر در نورهای کم است.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ال جی Velvet از استایلوس Wacom پشتیبانی می‌کند.
  • استایلوس Wacom از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی خواهد کرد و اپلیکیشن پیش‌نصب‌شده Nebo به شما اجازه خواهد داد تا دست‌نوشته‌های خود را به متن دیجیتالی تبدیل کنید.
  • دستگاه از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.
  • قابلیت ضبط ASMR به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی ضعیف‌ترین صداها را ضبط کنند.

قیمت ال جی Velvet در کره جنوبی حدود ۷۰۰ دلار است و هم‌اکنون در این کشور قابل دسترس است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع