حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دانلود برنامه اندروید و بازی اندروید؛ هفت ویژگی متفاوت اندروید تایم

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با اینکه در وب فارسی مارکت‌های بزرگ دانلود برنامه اندروید و بازی اندروید زیادی وجود دارد، هنوز بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به‌دلایلی برای دانلود فایل‌های دلخواهشان، به‌سراغ وب‌سایت‌ها بروند؛ وب‌سایت‌هایی که به‌صورت کاملا مستقل در حال فعالیت‌اند و محدودیت خاصی درمقابل پای مخاطب خودشان قرار نمی‌دهند. یکی از این وب‌سایت‌های معتبر، سایت اندروید تایم است. درادامه، ویژگی‌های وب‌سایتمان را معرفی و شما را قانع می‌کنیم که حداقل در‌حال‌حاضر، دانلود بازی اندروید و برنامه از اندروید تایم بهترین انتخابتان است.

اندروید تایم

دانلود برنامه اندروید

زمانی‌که قصد دانلود برنامه اندروید را داشته باشید، از وب‌سایت مدنظر چه ویژگی‌هایی انتظار دارید؟ دوست دارید سایت دانلودی که واردش می‌شوید، چه مشخصاتی داشته باشد؟ خب هر توقعی هم که داشته باشید، مطمئنا با یک‌بار مراجعه به اندروید تایم به مخاطبی پرتوقع تبدیل می‌شوید؛ چرا؟ به‌دلیل ویژگی‌های متفاوتی که این سایت دارد:

۱. فقط برنامه‌ها و بازی‌های به‌روز‌شده

شما را نمی‌دانم؛ ولی بارها برای خودم اتفاق افتاده که از مارکت‌های بزرگ فارسی اپلیکیشنی دانلود کرده‌ام؛ اما به‌محض نصب آن، متوجه شده‌ام برنامه‌ی دانلودشده آخرین نسخه از اپلیکیشن نیست. این یعنی مجبورم باردیگر به‌سراغ سایت دانلود برنامه اندروید بروم و حجم اینترنت و البته زمانم را صرف دانلود برنامه کنم. بااین‌حال در اندروید تایم، همیشه تمامی بازی‌ها و برنامه‌های اندروید را به‌صورت کاملا به‌روزرسانی‌شده دراختیار مخاطبان قرار می‌دهیم. مطمئن باشید در فاصله‌ی کمتر از چند ساعت از به‌روزرسانی، تمامی اپلیکیشن‌های سایت اندروید تایم به آخرین نسخه به‌روز می‌شوند.

اندروید تایم

۲. صرفه‌جویی در مصرف حجم اینترنت

باتوجه‌به اینکه اغلب کاربران اندروید تایم از کاربران همیشگی و دائمی ما هستند، برای ما بسیار مهم است به نحو احسن از همراهی‌مان لذت ببرند. یکی از فعالیت‌هایی که برای افزایش رضایت کاربران انجام دادیم، انتقال فضای ذخیره‌سازی فایل‌ها (سرور دانلود) به داخل کشور و روی دیتاسنتری معتبر و بزرگ است. بدین‌ترتیب، کاربران می‌توانند برای دانلود برنامه اندروید یا بازی اندروید، از داخل کشور با سرعت بیشتری به سایت متصل شوند و البته مهم‌تر از آن، فایل‌های مدنظر خودشان را با ترافیک نیم‌بهای داخلی دانلود کنند.

۳. صرفه‌جویی در زمان

تمامی ساختار ظاهری و کاربری سایت اندروید تایم به‌نحوی ساخته شده که کاربران در کمترین زمان ممکن، بتوانند بازی اندروید و برنامه‌شان را دانلود کنند و آن را روی دستگاه موبایل یا رایانه‌ی خود داشته باشند. این یعنی برای دانلود از اندروید تایم علاوه‌بر سرعت زیاد، با ویژگی‌هایی رو‌به‌رو می‌شوید که به‌شدت در صرف زمان به شما کمک خواهد کرد؛ ویژگی‌هایی مثل جست‌وجوی پیشرفته. برای پیداکردن بازی یا برنامه اندروید نگرانی نداشته باشید؛ زیرا به‌کمک جست‌وجوی پیشرفته‌ی وب‌سایت ما، می‌توانید در کمترین زمان اپلیکیشن مدنظرتان را پیدا کنید.

ویژ‌گی دیگر وجود لینک دانلود مستقیم است. به شما قول می‌دهیم قرار نیست برای دانلود برنامه اندروید، از هفت خان رستم بگذرید و ۱۲ صفحه‌ی پاپ‌آپ را ببندید و در نهایت و بعد از ۵ بار کلیک، به لینک دانلود اصلی برسید. تمامی لینک‌های دانلود موجود در سایت اندروید تایم مستقیم هستند. این یعنی به‌محض کلیک روی یکی از آن‌ها، بدون نیاز به طی‌کردن فرایند اضافی، دانلود اپلیکیشن شروع می‌شود.

۴. تجربه‌ی کاربری متفاوت

سعی کرده‌ایم همه‌چیز را در وب‌سایت اندروید تایم به‌گونه‌ای طراحی کنیم که کاربران از بودن در وب‌سایت لذت ببرند؛ از طراحی منو گرفته تا دکمه‌ها و… . در‌صورتی‌که به مشاهده‌ی صفحات سفید و پرنور سایت‌های سطح وب علاقه نداشته باشید، می‌توانید با روشن‌کردن حالت دارک مود (حالت شب) در سایت، به‌راحتی برای دانلود بازی اندروید و برنامه‌ی مدنظرتان در سایت زمان صرف کنید.

۵. همه‌چیز رایگان است

خیالتان راحت باشد! قرار نیست بعد از ورود به سایت اندروید تایم با دسته‌بندی محصولات، اپلیکیشن‌های پولی و… برخورد کنید. تمامی برنامه‌های موجود در سایت ما کاملا رایگان دراختیار مخاطبان قرار گرفته است.

۶. امنیت کامل

همیشه زمانی‌که از دانلود صحبت می‌شود، مخصوصا دانلود بازی و برنامه اندروید، بسیاری از مخاطبان نگران امنیت فایل‌های دانلودی هستند. باتوجه‌به اینکه خیلی از اپلیکیشن‌های اندرویدی تاکنون توانسته‌اند بدافزارهایی وارد تلفن‌همراه کاربران و از آن‌ها جاسوسی کنند، مطمئنا این نگرانی بجا و موجه است.

بااین‌حال، درباره‌ی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در سایت اندروید تایم دانلود می‌کنید، باید این موضوع را بگویم هیچ خطری ازنظر امنیت شما را تهدید نمی‌کند. تمامی فایل‌های دانلودی که روی‌ هاست‌های وب‌سایت ما قرار می‌گیرد، قبل از آپلود کاملا ازنظر امنیت بررسی می‌شوند و از فیلترهای سختگیرانه‌ی ما می‌گذرند. همچنین، تمامی برنامه‌هایی که برای قرارگرفتن روی وب‌سایت ما انتخاب شده‌اند، مارکت‌ها و سایت‌های معتبر و بزرگ برنامه‌نویسی و تولید می‌کنند.

۷. همراهتان هستیم

برخلاف بسیاری از سایت‌های دانلود برنامه و بازی اندروید، سعی می‌کنیم تاحدممکن مخاطبانمان را همراهی کنیم. کارشناسان وب‌سایت اندروید تایم درصورت بروز مشکل در نصب برنامه‌ها و بازی‌ها، همراه شما هستند و تلاش می‌کنند مشکلاتتان را برطرف کنند.

کلام آخر

در این مقاله، وب‌سایت اندروید تایم را به شما معرفی کردیم که درزمینه‌ی دانلود برنامه اندروید و دانلود بازی اندروید فعالیت می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما به وب‌سایتی برای دانلود اپلیکیشن نیاز پیدا می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سری به این سایت بزنید و با ویژگی‌های آن آشنا شوید. با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع