تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ با دوربین دوگانه ظاهر خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اخیرا شاهد شایعه‌هایی درمورد نسل بعدی تبلت‌های سامسونگ با نام گلکسی تب اس ۷ (Samsung Galaxy Tab S7) بوده‌ایم. اکنون ما در حال بررسی تصاویر نوع Plus آن هستیم که وب‌سایت OnLeaks رندرهای CAD تبلت جدید سامسونگ را درهمکاری با وبلاگی فرانسوی با نام Pigtou منتشر کرده است.

تبلت گلکسی تب S7 پلاس به نظر می‌رسد شبیه به S7 معمولی است. دوربین سلفی در سمت راست صفحه‌نمایش قرار گرفته است و در پشت آن تنظیمات دوربین دوگانه قرار دارد که در زیر آن شیار قلم S-Pen سامسونگ و همچنین آرم سامسونگ قرار دارد.

رندرهای تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ

در سمت راست گلکسی تب S7 پلاس درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه microSD قرار دارد. در این بخش از دستگاه همچنین دکمه‌های تنظیم شدت صدا و دکمه‌ی پاور جای گرفته‌اند و در سمت چپ پین‌ها برای وصل کردن لوازم جانبی صفحه کلید قرار دارند. در بخش زیرین گلکسی تب اس ۷ شاهد درگاه USB-C هستیم؛ اما خبری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیست.

همانطور که انتظار می‌رفت تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ از تبلت گلکسی تب S7 بزرگتر است. طول آن در مقایسه با طول ۲۵۳٫۷ میلی‌متر و عرض ۱۶۵٫۳ میلی‌متر از مدل غیر پلاس ۲۸۵ میلی‌متر و عرض ۱۸۵ میلی متر است. با این حال، تب S7 پلاس باریک‌تر از تب S7 معمولی با ضخامت ۵٫۷ میلی‌متر (۶٫۹ میلی‌متر با ضربات دوربین) است.

رندرهای تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ

در حالی که تبلت گلکسی تب S7 نمایشگر ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار شما قرار می‌داد، تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ دارای صفحه‌نمایش ۱۲٫۴ اینچی با همان میزان تازه‌سازی است. همچنین از یک باتری بزرگتر ۹،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

هر دو تبلت اخیراً از گیک‌بنچ عبور کرده‌اند، این تبلت هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ را در زیر پنل با رم ۶ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. اگرچه ممکن است گزینه‌های حافظه رم بیشتری نیز وجود داشته باشد که البته هنوز تأیید نشده‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع