حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی نوت 20 در چهار رنگ وارد بازار می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس گزارش‌ها، گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ در تاریخ ۵ اوت به‌همراه گلکسی فولد ۲، گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Tab S7 معرفی خواهد شد و حالا به لطف افشاگر سریالی، جون پروسر (Jon Prosser)، می‌دانیم که گوشی پرچم‌دار بعدی شرکت سامسونگ، در چه رنگ‌هایی عرضه خواهد شد. 

جای تعجب ندارد که یکی از رنگ‌ها، مشکی است و رنگ سفید در میان گزینه‌ها نیست. بااین‌حال، پروسر گفته است که یک رنگ «سفید/خاکستری» موجود است. مشخص نیست که منظور پروسر از این عبارت آیا این است که نوت ۲۰ در دو حالت رنگی مختلف عرضه خواهد شد یا اینکه منظور فقط یک رنگ سفید مایل به خاکستری است؛ باید منتظر بود و دید.

 رنگ‌های دیگر کمی غیرمعمول هستند. یکی از این رنگ‌ها مسی است و به‌نظر می‌رسد که درست همانند رنگ مسی متالیک گلکسی نوت ۹ باشد. بااین‌حال، رنگ سبز نعنایی کمی مرموز است. با وجود اینکه سامسونگ قبلا هم گوشی‌های سبز رنگ مثل S10e و S10 تولید کرده است ولی به سختی می‌توان آن‌ها را «سبز نعنایی» در نظر گرفت. شاید گوشی نوت ۲۰ سبز نعنایی، بیشتر شبیه به رنگ پاستیلی آیفون ۱۱ سبز باشد.

همچنین، پروسر گفته است که گوشی گلکسی Z Flip 5G سامسونگ نیز به‌زودی معرفی خواهد شد ولی تنها می‌توانید یکی از دو رنگ سیاه یا مسی را انتخاب کنید. انتخاب از بین این دو برای کسانی که گوشی تاشونده دوست دارند، بسیار آسان‌تر است.

گلکسی نوت ۲۰ مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ و یک رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی خواهد بود

با همه این گفته‌ها، اهمیت رنگ نسبت به چیزی که در قاب گوشی قرار دارد، بسیار کمتر است. خبر خوش این است که ظاهرا سامسونگ، همه ویژگی‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس را نسبت به مدل‌های پیشین تغییر داده تا تضمین کند که این گوشی‌ها، از بهترین گوشی‌هایی هستند که می‌توان در سال ۲۰۲۰ خرید.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ یک گوشی سریع است که از جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ (یا در بازارهای انتخابی از معادل اگزینوس ۹۹۲) بهره می‌برد و یک رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی دارد. به احتمال زیاد، نوت ۲۰ براساس فناوری صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی به کار رفته در سری S20 دارای فناوری LTPO، ساخته شده است. این فناوری به گوشی این قابلیت را می‌دهد که سرعت رفرش شدنش را به‌طور پیوسته تنظیم کند تا عمر باتری افزایش یابد.

در ادامه بخوانید:

احتمالا مهم‌ترین مزیت نوت ۲۰ نسبت به گوشی گلکسی نوت ۱۰، ستاپ آن است و شایعه شده که دوربین هر دوی این گوشی‌ها، از روی دوربین گوشی‌های سری S20 ساخته شده است. بنابراین گوشی نوت ۲۰ معمولی دارای دوربین ۳ تایی و گوشی نوت ۲۰ پلاس دارای یک دوربین ۴ تایی با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است. بااین‌حال، گفته می‌شود که زوم ۱۰۰ برابری S20 اولترا در نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس وجود ندارد ولی می‌توانید انتظار یک حسگر فوکوس‌کننده را داشته باشید.

مهم‌ترین ارتقا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 5G نسبت به مدل‌های قبلی، اضافه شدن قابلیت اتصال به اینترنت نسل پنج است. مدل قبلی با وجود قیمت ۱۴۰۰ دلاری، تنها از 4G LTE پشتیبانی می‌کرد. به‌نظر نمی‌رسد که این گوشی قابل تاشدن جدید، به این زودی‌ها منسوخ شود.       

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع