حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دسترسی سریع به اپلیکیشن‌ها در سیستم عامل اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با اپلیکیشن Simple Shortcuts می‌توانید دسترسی سریع به اپلیکیشن‌ها فراوان نصب‌شده در گوشی هوشمند خود با سیستم عامل اندروید داشته باشید. 

سیستم‌عامل اندروید به لطف انعطاف‌پذیری و متن باز بودن، با تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها رو‌به‌رو است. به همین دلیل، اپ مارکت گوگل یا همان پلی‌استور یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن در دنیا است. وجود تعداد زیاد بازی‌ها و اپلیکشن‌های باکیفیت و جذاب در این پلتفرم کاربران را ترغیب می‌کند تا تعداد زیادی اپلیکیشن روی تلفن‌همراه خود نصب داشته باشند. از اپلیکیشن‌هایی که هر روز به آن سر می‌زنند تا مواردی که تنها گاهی نیاز می‌شوند.

نصب این اپلیکیشن‌ها روی اندروید باعث افزایش کارایی این پلتفرم محبوب شده‌اند. اندروید تقریبا برای هر کاری یک اپلیکیشن دارد؛ اما همین ویژگی خیلی خوب معضلی برای کاربران ایجاد کرده است. کاربران اندرویدی همواره در حجم عظیمی از اپلیکیشن‌ها نصب شده روی تلفن همراه خود در حال جست‌وجو برای رسیدن به اپلیکیشن مورد نیاز خود هستند. برخی لانچر‌ها به کمک ایجاد دسترسی سریع و سرچ صوتی این مشکل را حل کرده‌اند. با این وجود این مشکل هنوز گریبان‌گیر تعداد زیادی از کاربران اندروید است.

Simple Shortcuts – Create Shortcuts اپلیکیشنی است که با ایجاد شورت‌کات به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت سریع و آسان به اپلیکیشن‌های مورد نیاز و محبوب خود دسترسی داشته باشند و فرآیند سرچ کردن را برای کاربر خلاصه می‌کند.

به کمک این برنامه می‌توانید از اپلیکیشن‌های محبوب خود در هوم اسکرین جهت دسترسی سریع‌تر شورتکات بسازید. کار با این برنامه بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی در انتظار شما نخواهد بود.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه اندروید:

کاربری ساده و آسان برنامه

قابلیت ساخت شورتکات برای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های گوشی

قابلیت قرار دادن آیکون دلخواه روی شورتکات

امکان ساخت آیکون برای شورتکات با عکس،‌ شکل و رنگ دلخواه

نگهداری تاریخچه شورتکات‌ها

قابلیت ثبت شورتکات در لیست مورد علاقه‌ها

 

لینک دانلود از گوگل‌پلی: دانلود

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع