حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ 3 سامسونگ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود که ماه آینده میلادی شاهد رونمایی از گلکسی واچ ۳ سامسونگ باشیم؛ ساعت هوشمندی که درواقع ویژگی‌های بسیار جالبی نیز در زمینه سلامت دارد. اخباری منتشر شده که از ویژگی‌های سخت‌افزاری ازجمله برخوداری ساعت هوشمند جدید سامسونگ از داک شارژر خبر می‌دهد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ، گلکسی واچ ۳ را در دو مدل عرضه می‌کند. بزرگ‌ترین تفاوت دو مدل در ابعاد نمایشگر آن‌ها خلاصه می‌شود؛ به‌نحوی‌که مدل اول از نمایشگری ۱/۲ اینچی (۴۱ میلی‌متر) و مدل دیگر نیز از نمایشگری ۱/۴ اینچی (۴۵ میلی‌متر) برخوردار است.

گویا علاقه‌مندان در انتخاب جنس بدنه ساعت نیز گزینه‌های بیشتری دارند. ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل تیتانیوم و آلومینیوم عرضه خواهد شد که مشخصا مدل آلومینیوم، ارزان‌تر از مدل دیگر خواهد بود. از نظر ابعاد ظاهری انتظار می‌رود مدل ۱/۲ اینچی از ابعاد ۴۱ در ۴۲/۵ در ۱۱/۳ میلی‌متر و مدل بزرگ‌تر نیز از ابعاد ۴۵ در ۴۶/۲ در ۱۱/۱ میلی‌متر برخوردار باشد.

با وجود اینکه گلکسی واچ ۳ سامسونگ نسبت به مدل پیشین از نمایشگری بزرگ‌تر استفاده می‌کند؛ اما ابعاد ظاهری آن کوچک‌تر شده است. از دیگر ویژگی‌های ساعت معرفی‌نشده سامسونگ می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه رم، سازگاری با ارتباطات LTE و GPS، گواهی IP68 و استاندارد نظامی 810G اشاره کرد که درواقع نشان‌دهنده‌ی مقاومت گلکسی واچ ۳ در برابر نفوذ قطرات آب به داخل دستگاه است.

همانطور که انتظار می‌رود، گلکسی واچ ۳ از حسگرهای مختلفی استفاده خواهد کرد که تقریبا شامل تمامی حسگرهای موجود در گلکسی واچ اکتیو ۲ می‌شود؛ برای مثال می‌توان به حسگر سنجش فشار خون و ضربان قلب اشاره کرد.

در ادامه بخوانید:

چندی پیش گفته شد که گلکسی واچ ۳ توانسته تاییدیه FCC را دریافت کند. همین امر نیز به احتمال نزدیکی زمان رونمایی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ قوت می‌بخشد. باید دید که شرکت کره‌ای چه سورپرایزهایی را برایمان تدارک دیده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع