آئودی مرکز تحقیق و توسعه فناوری خودران در سیلیکون ولی راه‌اندازی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آئودی در حال افتتاح دفتر جدید توسعه رانندگی خودکار (خودران) در سن خوزه ایالت کالیفرنیا است که در آن روی ایجاد سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده (ADAS) و به‌طور خاص برای بازار آمریکای شمالی کار خواهد کرد. این نخستین دفتر به منظور تهیه سخت‌افزار و نرم‌افزار ADAS برای جاده‌های آمریکای شمالی و بررسی رفتارهای رانندگی است.

هدف نهایی این مرکز، ایجاد سیستم‌های پیشرفته سطح ۲ و بالاتر فناوری خودرو خودران برای دهه آینده است که از جمله می‌توان به سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد. 

نمای جانبی خودرو شاسی بلند آئودی کیو7 / Audi Q7 رنگ سفید

فرانک گراس‌هاوسر، مدیر ارشد ADAS در این زمینه گفت:

باتوجه‌به پیشرفت سریع فناوری‌های دستیار راننده در آمریکای شمالی، مهم است که بخشی از جدیدترین پیشرفت‌ها باشید، با استارتاپ‌های برتر در زمینه فناوری‌های پیشرو کار کرده و استعدادهای برتر را جذب کنید. ما به‌دنبال این هستیم تا حدود ۶۰ مهندس را برای توسعه قابلیت‌های جدید استخدام کنیم که این‌ها به‌طور خاص روی نیازهای مشتریان آئودی در آمریکای شمالی تمرکز می‌کنند.

در ادامه بخوانید:

آئودی برای ناوگان آزمایشی خود از خودرو شاسی‌بلند Q7 استفاده خواهد کرد. آئودی چند دستگاه Q7 را با کیت‌های مجهز به حسگر سقفی مجهز کرده است، درحالی‌که آن‌ها را با کد QR پوشانده‌اند تا درواقع اشاره‌ای به صفحه وبی باشد که جدیدترین پیشرفت‌های فناوری رانندگی خودران را نشان می‌دهد. از این ناوگان برای دستیابی به اطلاعات و توسعه کارکردهای مختلف دستیار خودکار راننده مبتنی بر ابر استفاده خواهد شد که خودروسازان تا سال ۲۰۲۳ مایل به رونمایی از آن‌ها هستند.

ازآنجاکه تمام این تشکیلات در خارج از سیلیکون‌ولی مستقر است، مرکز توسعه آئودی همچنین می‌تواند با استارتاپ‌های نزدیک برای کاربردهای با هدف تولید همکاری کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع