اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۹ خرداد)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند، جزء جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم؛ اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار یا فایل جابه‌جا یا حتی درآمد کسب کنیم.

همان‌طورکه می‌دانید، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها را به سه شیوه دراختیار کاربران قرار می‌دهند: رایگان یا خرید اشتراک یا پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه شوید پولی است؟ همه‌ی ما این را تجربه کرده‌ایم و غالبا در مواجهه با آن، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم. بااین‌حال، گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را ‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند؛ البته بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با تک تایمز همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولیِ رایگان‌شده‌ی امروز، ۲۹ خرداد سال ۱۳۹۹، چندین بازی جدید و معمایی را شامل می‌شود که دو تای آن‌ها در حوزه‌ی آموزش زبان انگلیسی و بازی دیگر درزمینه‌ی تقویت محاسبات ریاضی است. همچنین، دو اپلیکیشن برای شخصی‌سازی ظاهر گوشی هوشمند رایگان شده است که با کمک یکی از آن‌ها می‌توانید آیکون‌های خود را تغییر دهید و با دیگری نوار ناوبری دستگاه را شخصی‌سازی کنید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده‌ی iOS نیز دو اپلیکیشن را دربر می‌گیرد: یکی برای ویرایش عکس با فیلترهای مختلف و دیگری برای مدیریت زمان فعالیت‌ها و تنظیم هشدار برای استراحت. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی برای خود رقم بزنید.


اپلیکیشنهای پولی رایگان‌شده‌ی اندروید

۱. اپلیکیشن Calc Fast

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند

اپلیکیشن Calc Fast نوعی بازی آموزشی ریاضی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران اندروید قرار دارد. طریقه‌ی بازی بدین‌ترتیب است که کاربر باید در ۶۰ ثانیه محاسبات ریاضی را انجام دهد و هرچه تعداد معادلات حل‌شده بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد. در این برنامه، معادلات جمع، تفریق، ضرب و تقسیم نمایش داده می‌شود و کاربر باید با سرعت پاسخ آن‌ها را وارد کند. با کمک این برنامه، دانش‌آموزان می‌توانند قدرت محاسبات ریاضی ذهنی خود را افزایش دهند. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

۲. اپلیکیشن MMUI 9 – Icon Pack

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن MMUI 9 – Icon Pack به‌تازگی و برای مدت محدودی رایگان شده است. این اپلیکیشن که برای اجرا به لانچر‌هایی مثل Apex یا Nova و… نیاز دارد، آیکون‌هایی با ظاهر MIUI را برای کاربر فراهم می‌کند. به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی این برنامه، آیکون‌های متنوعی در این اپلیکیشن گنجانده شده است. حتی کاربران می‌توانند اگر آیکون‌های خاصی می‌خواهند، برای طراحی اختصاصی آن درخواست بدهند. علاوه‌براین، انواع تصاویر پس‌زمینه‌ی باکیفیت نیز ازطریق این برنامه دردسترس قرار خواهد گرفت. توجه کنید اپلیکیشن MMUI 9 – Icon Pack با لانچرهای ازپیش‌نصب‌شده مثل Google™ Now Launcher یا Pixel™ Launcher سازگار نخواهد بود. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

۳. بازی Best Qoutes Guessing Game PRO

اپلیکیشن Best Quotes Guessing Game PRO نوعی بازی آموزشی و معمایی است که اخیرا به‌رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی، کاربر باید جای خالی حروف را به‌گونه‌ای تکمیل کند تا درنهایت به نقل‌قول فرد مشهور مدنظر برسد. برای مثال، نقل‌قولی از مادر ترزا به‌نمایش درمی‌آید که حروف ندارد و باتوجه‌به تعداد حروف، کاربر باید کلمه‌های درست را در جای خود تایپ کند. یکی از نکات مهم این بازی نبود نقل‌قول‌های بدون ارجاع است و غالب نقل‌قول‌ها جملات معروفی هستند که بارها شنیده شده‌اند.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

ناگفته نماند این بازی به‌‌ویژه برای افرادی می‌تواند مفید باشد که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند؛ البته توصیه‌ی ما این است زمانی سمت این بازی بیایید که ساختار زبانی تقریبا منسجمی شکل گرفته است تا از سختیِ این بازی دل‌سرد نشوید. علاقه‌مندان می‌توانند در این اپلیکیشن فقط به مطالعه‌ی نقل‌قول‌های معروف بسنده کنند و جمله‌ها را بخوانند. همچنین، سایر کاربرانی که بیشتر قصد رقابت دارند، می‌توانند با دیگر کاربران از نقاط مختلف جهان در چالش بازی حدسی قرار بگیرند و نمره‌ی خود را در سطح جهانی مقایسه کنند. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

۴. اپلیکیشن Spelling Book PRO

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Spelling Book PRO نوعی بازی آموزشی و معمایی کلمه‌ای است. با کمک این بازی، می‌توانید املای انگلیسی خود را ارزیابی کنید و سرگرم شوید. این برنامه صدها کلمه‌ی انگلیسی با املای دشوار را شامل می‌شود و دو شیوه‌ی بازی چالش و تمرین دارد. کاربران به‌واسطه‌ی این برنامه علاوه‌بر رقابت، دانش زبانی و دایره‌ی لغات خود را گسترش می‌دهند. طریقه‌ی اجرای بازی این‌گونه است که چهار کلمه نشان داده می‌شود و کاربر باید گزینه‌ای را انتخاب کند که املای آن صحیح است. توجه کنید حداکثر اشتباهات مجاز پنج است و درصورت بیشتر‌شدن، بازی متوقف و رکورد شما نمایش داده می‌شود. این اپلیکیشن آموزشی و معمایی زبان انگلیسی را می‌توانید از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۵. اپلیکیشن Smart Navigation Bar

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Smart Navigation Bar به کاربر امکان می‌دهد نوار ناوبری پایین صفحه را به‌دلخواه شخصی‌سازی و انتخاب کند که این نوار عکس خاص یا رنگ یکپارچه‌ای داشته باشد. از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن می‌توان به نشان‌دادن وضعیت باتری، متن دلخواه سه‌کلمه‌ای در نوار، افزودن میان‌بر برای هشدارها و یادداشت‌ها و… اشاره کرد. حتی کاربر می‌تواند چندین عکس را انتخاب کند تا در مدت مشخصی تغییر کنند. به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی برنامه، ازآنجاکه مرورگر کروم به‌خودی خود قابلیت شخصی‌سازی نوار ناوبری دارد، نمی‌توان از نوار ناوبری اپلیکیشن Smart Navigation Bar حین اجرای مرورگر کروم بهره‌مند شد. همچنین، این برنامه از گوشی‌های هواوی به‌دلیل وجود پوسته‌ی EMUI پشتیبانی نمی‌کند. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دانلود و نصب کنید.


اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده‌ی آیفون

۱. اپلیکیشن Picture Perfect – All in One

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Picture Perfect برنامه‌ی ویرایش عکس است که برای مدت محدودی رایگان شده است. اگر از کاربران عاشق عکاسی با گوشی هوشمند هستید، می‌توانید با نصب این اپلیکیشن پولیِ رایگان‌شده، جلوه‌ای دیگر به عکس‌های خود ببخشید. این برنامه فیلترهای از‌ پیش آماده‌شده دارد؛ اما قابلیت ToneCurve نیز امکان می‌دهد تنظیمات دلخواهتان را با تغییر مقادیر نمودار اعمال و جلوه‌ی مدنظر را روی عکس پیاده‌ کنید. سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن افزودن نوشته، تغییر رنگ‌ها، برش کادر، افزودن استیکر و… است. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

۲. اپلیکیشن Infinite Timer

اپلیکیشن Infinite Timer مناسب افرادی است که به زمان‌سنجی دقیق نیاز دارند. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد مدت زمان‌های مشخصی را به‌همراه وقفه در میان آن‌ها تعریف کند. به‌طورمثال، برای انجام حرکات ورزشی دو دقیقه فعالیت و سی ثانیه استراحت تعریف می‌کنید و این عمل تا زمانی‌که متوقفش نکنید، به‌صورت خودکار تکرار خواهد شد؛ بنابراین، نیازی نیست هر دو دقیقه، سی ثانیه برای استراحت تنظیم کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

مقاله‌ی مرتبط:

علاوه‌براین، اپلیکیشن Infinite Timer کاملا مناسب اشخاصی است که با تمرکز حین کار مشکل دارند و به آن‌ها کمک کند برای خود قوانینی تعریف کنند و در مدت زمان مشخصی کارشان را انجام دهند و بعد از شنیدن صدای هشدار، دست از کار بکشند و سپس رویه‌ را تا زمان اتمام کار تکرار کنند. این اپلیکیشن را می‌توانید روی دستگاه خود و ازطیرق لینک زیر نصب کنید.


شما نیز می‌توانید برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان را که اخیرا رایگان شده است، ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع