حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویژگی کنترل فشار خون برای برنامه Samsung Health Monitor ارائه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ امروز پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت مواد غذایی و داروی این کشور (MFDS) برنامه مانیتور سلامت سامسونگ را در کره جنوبی راه‌اندازی کرد.

با استفاده از برنامه Health Monitor، کاربران ساعت هوشمند گلکسی واچ Active2 سامسونگ اکنون می‌توانند فشار خون خود را با استفاده از تجهیزات کنترل فشار خون سنتی دکمه سر، که قبل از استفاده باید کالیبره شوند، کنترل کنند.

پس از آن، کاربران می‌توانند فشار خون را از طریق آنالیز موج نبض ساعت هوشمند گلکسی واچ Active2 سامسونگ که از حسگرهای پردازنده ساعت هوشمند استفاده می‌کند، اندازه‌گیری کنند. این نتایج سپس با برنامه Health Monitor نصب شده روی تلفن هوشمند همزمان با گلکسی واچ اکتیو ۲ همگام سازی می‌شوند و کاربران می‌توانند فشار خون خود را روزها، هفته‌ها و ماه‌ها ردیابی کنند و در صورت تمایل می‌توانند داده‌های خود را با پزشکان خود به اشتراک بگذارند.

برای اندازه‌گیری فشار خون، برنامه Health Monitor باید بر روی ساعت هوشمند گلکسی واچ Active2 سامسونگ و همچنین تلفن هوشمندی که از آن استفاده می‌شود نصب شود. وقتی به‌روزرسانی نرم افزار ساعت را به جدیدترین نسخه از طریق برنامه Galaxy Wearable دریافت کنید، به طور خودکار برنامه نصب می‌شود.

علاوه بر راه‌اندازی برنامه Health Monitor، سامسونگ اعلام کرد که ویژگی الکتروکاردیوگرام (ECG) برای کاربران ساعت هوشمند گلکسی واچ Active2 سامسونگ در کره جنوبی در  سه ماهه سوم ۲۰۲۰ از طریق برنامه Health Monitor فعال خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع