تصویر جدیدی از ایسوس ROG Phone 3 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چندی پیش گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 توانست تاییدیه سازمان TENAA چین را دریافت کند و درنتیجه اطلاعات آن در وب‌سایت رسمی این سازمان قرار گرفت. اطلاعات ثبت‌شده در سایت رسمی سازمان TENAA نه‌تنها تصاویر رندرشده و اطلاعاتی از مشخصات ظاهری ایسوس ROG Phone 3 را در اختیارمان قرار داد؛ بلکه ما را با مشخصات سخت‌افزاری محصول معرفی‌نشده ایسوس نیز آشنا ساخت. 

حال، افشاگری چینی در حساب ویبوی خود تصویری از گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone 3 منتشر کرده است که ما را با گوشی گیمینگ نسل  بعدی ایسوس آشناتر می‌سازد. در تصویر که البته کیفیت مطلوبی نیز دارد، پنل پشتی محصول جدید ایسوس به چشم می‌خورد و می‌توان ترکیب سه‌گانه ماژول دوربین را مشاهده کرد.

گفته می‌شود که دوربین اصلی ایسوس ROG Phone 3 از حسگری ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ اما برای کاهش حجم تصاویر ثبت‌شده، عکس‌ها در حالت ۱۶ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند. در ایسوس ROG Phone 2 از ترکیب دوگانه با حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض استفاده شد. با این حساب، دوربین سوم در ROG Phone 3 احتمالا برای ثبت تصاویر ماکرو یا سنجش میزان عمق در تصاویر به کار گرفته می‌شود.

در ادامه بخوانید:

نکته جالب در تصویر درج لوگوی Tencent Games در انتهای پنل است که نشان می‌دهد در حال تماشای نسخه‌ای ویژه از ایسوس ROG Phone 3 هستیم. نسخه ROG Phone 2 که تحت برند Tencent Games به بازار عرضه شد، نسبت به مدل استاندارد ارزان‌تر بود و برای عرضه به بازار چین در نظر گرفته شد.

احتمالا چنین اتفاقی در عرضه ROG Phone 3 نیز رخ خواهد داد. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا نسخه ویژه به بازارهای دیگر نیز راه خواهد یافت یا خیر. انتظار می‌رود محصول جدید ایسوس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۶ گیگابایت حافظه رم (مدل‌هایی با میزان حافظه رم کمتر نیز عرضه می‌شود) و باتری با ظرفیت ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد. نمایشگر ROG Phone 3 نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که تقریبا برای گوشی‌های گیمینگ به یک استاندارد تبدیل شده است.

ایسوس ROG Phone 3

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع