مشخصات و تصاویر گلکسی نوت ۲۰ الترا فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس شایعات قبلی، سری آینده گلکسی نوت ۲۰ دارای دو مدل نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس خواهد بود. اما بعدا با ظاهر شدن گلکسی نوت ۲۰ اولترا در وب‌سایت تائیدیه بلوتوث SIG، همه چیز تغییر کرد و مشخص شد که سری نوت ۲۰ هم مثل سری گلکسی اس۲۰ دارای سه مدل یا مشخصات سخت‌افزاری مختلف خواهد بود.

حالا برای اولین بار، یک منبع معتبر به نام Ice Universe، مشخصات و تصاویر گلکسی نوت ۲۰ اولترا را فاش کرده است. این منبع، چهار تصویر از نوت ۲۰ اولترا منتشر کرده که طراحی جلو آن را نشان می‌دهند. همانطور که در تصاویر می‌توان دید، نوت ۲۰ اولترا مثل اس۲۰ اولترا مجهز به نمایشگر انحنادار خواهد بود و اگر دقیق‌تر نگاه کنیم متوجه یک هول پانچ مرکزی در بالای نمایشگر خواهیم شد.

منبع مذکور همچنین ادعا کرده است که نوت ۲۰ اولترا اساسا نسخه به‌روزشده نوت ۱۰ پلاس است. اما انحنای نمایشگر نوت ۲۰ اولترا کمی بیشتر از انحنای گلکسی اس۲۰  و نوت ۱۰ پلاس است. Ice Universe همچنین نوت ۲۰ اولترا را با نوت ۱۰ پلاس مقایسه کرده و نتایج زیر را بدست آورده است:

  • حاشیه‌های کناره‌ها به اندازه ۰.۲۹ میلیمتر نازک‌تر شده‌اند.
  • حاشیه‌های بالا و پایین در مجموع به اندازه ۰.۴ میلیمتر نازک‌تر شده‌اند.
  • قطر حفره به اندازه ۱ میلیمتر کاهش یافته است.
  • ضخامت بدنه به اندازه ۰.۳ میلیمتر کاهش یافته است.

شباهت‌های بین گلکسی نوت ۲۰ اولترا و نوت ۱۰ پلاس فقط محدود به طراحی آن‌ها می‌شود. درباره مشخصات داخلی باید بگوییم که نوت ۲۰ اولترا به جدیدترین سخت‌افزارها مجهز خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO با رزولوشن ۲۵۶۰x۱۴۴۰ پیکسل (QHD) اشاره کرد. قابلیت جالب دیگر نوت ۲۰ اولترا این خواهد بود که کاربران قادر به روشن کردن همزمان QHD+120Hz خواهند بود؛ چیزی که کاربران اس۲۰ قادر به انجام آن نبودند.

سامسونگ همچنین می‌خواهد یک قابلیت جدید دوربین به نوت ۲۰ اولترا اضافه کند که ما هنوز چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم. این شرکت همچنین یک قلم S Pen جدید با ویژگی‌های جدید معرفی خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع