اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۳۱ خرداد)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند، جزء جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم؛ اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار یا فایل جابه‌جا یا حتی درآمد کسب کنیم.

همان‌طورکه می‌دانید، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها را به سه شیوه دراختیار کاربران قرار می‌دهند: رایگان یا خرید اشتراک یا پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه شوید پولی است؟ همه‌ی ما این را تجربه کرده‌ایم و غالبا در مواجهه با آن، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم. بااین‌حال، گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را ‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند؛ البته بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با تک تایمز همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز، ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، رایگان شده‌اند، یک بازی آرکید و یک اپلیکیشن پخش موسیقی و دو اپلیکیشن محاسبات ریاضی را شامل می‌شود. همچنین، اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده‌ی iOS شامل برنامه‌ی آهنگ‌سازی با عکس و یک بازی میان‌ستاره‌ای است. اپلیکیشن آهنگ‌سازی می‌تواند عکس‌های آپلودشده را به ملودی‌های آرامش‌بخش تبدیل یا ازطریق دوربین عکس جدید ثبت کند و ملودی آن را بسازد. با استفاده از این برنامه، می‌توانید عکس‌های خود را در فضای مجازی و شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با آهنگ اختصاصی خود عکس بارگذاری کنید. این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد، نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی برای خود رقم بزنید.


اپلیکیشنهای پولی رایگان‌شده‌ی اندروید

۱. اپلیکیشن Take Away 3D

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

Take Away 3D نوعی بازی در سبک آرکید است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران قرار خواهد داشت. در این بازی که با یک انگشت کنترل می‌شود، کاربر باید اشیائی را در مراحل نامحدود جمع‌آوری کند تا امتیاز خود را افزایش دهد. به‌باور کاربران، این بازی یکی از بازی‌های آرامش‌بخش و اعتیادآور است که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. رابط‌ کاربری جذاب و رنگی این برنامه در مراحل مختلف شما را جذب خود خواهد کرد. این بازی پولی رایگان‌شده را می‌توانید از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۲. اپلیکیشن Decimal to Fraction Pro

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Decimal to Fraction Pro اپلیکیشن کاربردی ریاضی برای ساده‌کردن محاسبات ریاضی است که کاربر می‌تواند با کمک آن، اعداد اعشاری را به اعداد کسری تبدیل کند. این برنامه مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان است و می‌تواند ابزار کاربردی برای انجام محاسبات ریاضی به‌شمار رود و سرعت حل مسئله را افزایش دهد. از لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دریافت کنید.

۳. اپلیکیشن Matrix Determinant Pro

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Matrix Determinant Pro برنامه‌ی دیگر درزمینه‌ی ریاضی برای انجام محاسبات ماتریس‌های ریاضی است. با کمک این اپلیکیشن، می‌توانید دترمینان ماتریس‌های مختلف اعم از ۲×۲، ۳×۳، ۴×۴، ۵×۵ و n×n را محاسبه کنید. رابط‌ کاربری اپلیکیشن ساده است و ظرافت خاصی در آن دیده نمی‌شود؛ اما کاربردش بسیاری را شیفته‌ی خود کرده است. بنابراین، اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید و با محاسبات ماتریسی زیادی مواجه می‌شوید، این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

۴. اپلیکیشن Pro Mp3 Player – Qamp

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Pro Mp3 Player برنامه‌ی پخش موسیقی قدرتمندی است که علاوه‌بر پخش موسیقی، به شما امکان می‌دهد کیفیت صدا را با کمک اکولایزر ۱۰ باندی ارتقا ‌دهید. همچنین، چندین تنظیم از‌پیش‌آماده‌شده دارد که می‌توان به‌سرعت از آن‌ها استفاده کرد. سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن پخش انواع فرمت‌های موسیقی، تنظیم جداگانه‌ی باس، محدوده‌ی دینامیک، جست‌وجوی آهنگ، تایمر خواب، انواع تم‌ها و… است. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.


اپلیکیشنهای پولی رایگان‌شده‌ی iOS

۱. اپلیکیشن Melodist – Let Photos Sing

اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی جادویی موسیقی است که امکان می‌دهد عکس‌های خود را به موسیقی تبدیل کنید. این برنامه با کمک بررسی رنگ‌ها (Hue) و اشباع‌سازی‌ها (Saturation) و روشنایی (Brightness) در هر عکس، حس‌وحال، گام موسیقی، آکورد و ملودی آهنگ متناسب با آن عکس را به‌صورت خودکار ایجاد می‌کند و عکس را در قالب موسیقی پخش خواهد کرد. به‌عبارت‌دیگر، این اپلیکیشن ابزار تبدیل زیبایی تصویری به زیبایی شنیداری است. حین پخش موسیقی نیز، تصویر متحرک متناسبی به‌نمایش درخواهد آمد. درواقع، اپلیکیشن Melodist برنامه‌ی هنری و خلاقانه‌ی چندرسانه‌ای است که می‌تواند الهام‌بخش آهنگسازان باشد و با ملودی‌های آرامش‌بخش خود، استرس را از کاربر دور کند.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن نیز شامل تایمر خواب، سه جلوه‌ی انیمیشنی متفاوت، تنظیم سرعت پخش و… می‌شوند. همچنین ملودی‌های این اپلیکیشن را می‌توان به‌صورت صدا یا ویدئو یا فایل MIDI خروجی گرفت و در برنامه‌های دیگر استفاده کرد. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

۲. اپلیکیشن Crash the Comet

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

مقاله‌ی مرتبط:

Crash the Comet نوعی بازی میان‌ستاره‌ای برای علاقه‌مندان نجوم به‌شمار می‌رود که به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. این بازی درباره‌ی ستاره‌ای دنباله‌دار است و کاربر باید با هدایت آن در مسیر پرپیچ‌وخم بین کهکشان‌ها با چالش‌ها مقابله کند. توسعه‌دهندگان بازی توصیه کرده‌اند اگر به‌دنبال چالش بیشتر برای اجرای بازی هستید، آن را روی حالت کنترل دودستی بازی کنید. بازی ستاره‌ی دنباله‌دار را می‌توانید از لینک زیر دریافت و نصب کنید.


شما کاربران محترم تک تایمز نیز می‌توانید برنامه‌های کاربردی مدنظرتان را که اخیرا رایگان شده است، ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع