حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ایجاد عکس نوشته زیبا در اندروید با اپلیکیشن Over

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد محتوای خلاقانه و جذب مخاطب بیشتر در صفحات مجازی، درست کردن عک نوشته است. با اپلیکیشن اندروید Over می‌توانید به‌راحتی در تلفن همراه خود عکس نوشته درست کنید و نیازی به نرم‌افزارهای سنگین مانند فتوشاپ ندارید. 

همزمان با پیشرفت تلفن‌های همراه هوشمند و به سبب آن پیشرفت چشم‌گیر شبکه‌های اجتماعی شاهد به اشتراک گذاری محتوای بصری زیادی از سوی کاربران این شبکه‌ها هستیم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید محتوایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید و برای آماده سازی آن نیاز به ابزار‌های متعددی داشته باشید.

به طور مثال ادمین‌های شبکه‌های اجتماعی همواره می‌کوشند تا با تولید محتوای خلاقانه‌ مخاطبان بیشتری جذب کنند. از طرفی این روز‌ها محتوای شبکه‌های اجتماعی بیشتر به سمت عکس و فیلم رفته و شما برای خلق محتوایی ناب باید از ابزار‌های کمکی استفاده کنید.

یکی از کاربردی ترین این ابزار‌ها اپلیکیشن‌های تولید عکس نوشته هستند. این اپلیکیشن‌ها تصویر منتخب شما را در پس‌زمینه متنی زیبا با المان‌های بصری مختلف قرار می‌دهند و شما را از ابزار‌های حرفه‌ای تر مانند فتوشاپ و… در زمینه طراحی عکس نوشته‌ها بی‌نیاز می‌کنند.

در گذشته برای ساخت یک پست تصویری شما باید ابتدا تصاویر خود را ویرایش می‌کردید و سپس به کمک برنامه‌های سنگینی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور به آن نوشته اضافه می کردید که کار بسیار زمان‌بری بود. اما امروز می‌توانید به کمک تلفن هوشمند خود و صدها برنامه‌ای که این کار را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند پیش‌ ببرید.

درج نوشته روی تصویر می‌تواند با اهداف مختلفی مانند نمایش ویژگی محصولات، قیمت و… انجام شود و مخاطبان با پست شما ارتباط بیشتری برقرار کنند.

اپلیکیشن Over: Edit & Add Text to Photos یکی از اپلیکشن‌های قدرتمند در زمینه ایجاد عکس نوشته در اندروید است. این برنامه با پشتیبانی از انواع فونت و طرح‌های زیبای تایپو‌گرافی به شما کمک می‌کند عکس نوشته‌هایی استاندارد و باکیفیت را به سادگی و تنها با چند تک تایمز ایجاد کنید.

هم‌چنین هزاران قالب آماده در این اپلیکیشن وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید ایده‌های مختلفی در زمینه تایپوگرافی را به اجرا درآورید و تصاویر منتشر شده خود را متنوع‌تر از گذشته با دیگران به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Over: Edit & Add Text to Photos اندروید :

دارای بیش از ۸۴۰۰۰ طرح، ۳۵۰ فونت زیبا و ۷۰۰ قالب گرافیکی آماده

دسترسی نامحدود به تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای stock

اضافه شدن روزانه طرح‌های گرافیکی جدید به برنامه

قابلیت ویرایش و شخصی‌سازی تمامی طرح‌های گرافیکی آماده

قابلیت افزودن اشکال و عناصر گرافیکی مختلف به تصاویر

اشتراک‌گذاری آسان تصاویر در twitter ،facebook ،instagram‌ و …

وجود آیکون‌های مختلف برای مناسبت‌های گوناگون

امکان تغییر سایز، چرخش و اعمال تغییرات دلخواه روی نوشته‌ها

وجود پالت رنگ با طیف وسیعی از رنگ‌ها

رابط کاربری بسیار زیبا

 

دانلود اپلیکیشن از طریق گوگل‌پلی: دانلود

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع