ریلمی واچ به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ساعت ریلمی واچ ماه گذشته رونمایی شد و دومین نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را با شماره نسخه ۸۱٫۰ دریافت کرده است. سیستم عامل جدید مدیریت اعلان‌ها را بهبود بخشیده است، که اکنون حداکثر ۱۰ اعلان را در قالب لیست کشویی در ساعت هوشمند نمایش می‌دهد. پیش از این، ریلمی بند فقط یک نوتیفیکیشن را نشان می‌داد، به این معنی که هشدارهای جدید جایگزین موارد قدیمی‌تر شدند. این یکی از عمده شکایات کاربران ساعت ریلمی واچ بوده است و خوشحالیم که در نهایت توسط این شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.

این به‌روزرسانی همچنین پشتیبانی از هفت زبان جدید را به رابط کاربری ساعت اضافه می‌کند و اکنون به شما امکان می‌دهد حالت مزاحم نشوید را به طور خودکار در زمان دلخواه خود فعال و غیرفعال کنید. علاوه بر این، این سیستم‌عامل باتری را بهینه می‌کند و برخی از اشکالات شناخته شده را از بین می‌برد. شما می‌توانید تغییرات کامل به‌روزرسانی را در زیر مشاهده کنید:

  • گزینه‌های چند زبانه رابط کاربری: فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی، روسی و گزینه‌های زبان اوکراینی به منوی بوت اضافه شده است.
  • کتابخانه کامل کاراکتر: زبان‌های پشتیبانی شده در حال حاضر می‌توانند از قالب‌های متنی برای ارسال اعلان‌های پیام، پیام‌های موسیقی و مناطق آب و هوایی استفاده کنند.
  • هشدارهای چند پیام (۱۰ مورد): پایین کشیدن شماره‌گیر اصلی، رابط مدیریت چند پیام است که ۱۰ پیام آخر (به استثنای تماس های از دست رفته) را نشان می‌دهد.
  • یادآور نوسان ضربان قلب: فقط دو نقطه متوالی (۱۰ دقیقه) بیش از مقدار آستانه است. این قابلیت فقط ضربان قلب را اگر پایین‌تر یا بالاتر از مقدار تعیین شده باشد، یادآوری می‌کند.
  • سطح اکسیژن خون داده‌های مربوط به پیشرفت خواهد داشت.
  • عملکرد پخش خودکار رابط کنترل هنگام پخش موسیقی اضافه شده است: اولین بار وقتی یک برنامه موسیقی یا رسانه را باز می‌کنید، این ساعت به طور خودکار رابط کنترل موسیقی را نشان می‌دهد.
  • نگه داشتن دکمه پاور به مدت سه ثانیه گزینه‌های خاموش و راه‌اندازی مجدد در صفحه را نشان می‌دهد.
  • رابط شارژ زمان همراه با درصد شارژ را نشان می‌دهد.
  • حالت DND: امکان برنامه‌ریزی مدت زمان اضافه شده بر روی ساعت.
  • تنظیم روشنایی از تنظیم کشویی تمام‌صفحه پشتیبانی می‌کند (روشنایی صفحه تنظیمات ساعت را تغییر می‌دهد).

این به‌روزرسانی به زودی انجام می‌شود و می‌توانید آن را در برنامه Realme Watch از طریق برنامه Realme Link نصب کنید. به محض باز کردن در بخش Realme Watch برنامه، فوراً به‌روزرسانی دریافت خواهید کرد، اما اگر این کار را نکنید، می‌توانید به فهرست منوی ارتقاء دستگاه در تنظیمات Realme Watch در برنامه Realme Link بروید تا به طور دستی این کار را انجام دهید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع