کلش اف کلنز ، پر دانلود ترین بازی استراتژی اندروید تاریخ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بازی های موبایلی با گسترش استفاده از این ابزار دیجیتال به شدت محبوب شدند و شرکت های تولید کننده ی بازی های دیجیتالی به فکر افزایش هر چه بیشتر تولید این نوع بازی ها در جهت کسب درآمد بیشتر برآمدند . از شناخته شده ترین شرکت ها که اولین قدم های خود در این حوزه را با موفقیت هایی مثال زدنی آغاز کرد و روز بروز بر محبوبیتش افزوده شد شرکت سوپر سل می باشد .

در سال 2012 برای اولین بار شرکت سوپرسل بازی جدیدی به نام کلش اف کلنز را ارائه داد . بازی در ابتدا برای گوشی های تلفن همراه آیفون منتشر شد و به سرعت به یکی از پردانلودترین بازی های اپل استور تبدیل شد . پس از وقفه ای نسبتا طولانی نسخه ی اندروید | Android بازی نیز به منتشر شد که سبب شد clash of clans  به یکی از پردانلودترین بازی های تاریخ گوشی های تلفن همراه تبدیل شود و رکورد های بسیاری را به نام خود ثبت کند .

برای دانلود بازی کلش هک شده اینجا کلیک کنید . این نسخه امکانات بینهایت کلش اف کلنز را در اختیارتان قرار خواهد داد.

از ویژگی های مهم کلش که توانست در مدت زمانی کوتاه کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند، امکان انجام بازی های انلاین و گروهی در آن بود که سبب گرایش بسیاری از کاربران به سمت این بازی شد. امکان ایجاد کلن ها ، شرکت در کلن های مختلف و دوستانه و مبارزه ی هماهنگ با کلن های دیگر سبب تعامل بیشتر کاربران با این بازی و ظهور سبکی جدید در بازی های موبایلی شد که در ادامه با ارائه ی بازی هایی مشابه همچون کلش اف کینگز ، کلش رویال و … با مضمونی متفاوت گسترش یافت . پس از نزدیک به 8 سال از ارائه ی کلش اف کلنز همچنان این بازی به عنوان یکی از پردانلودترین بازی های گوگل پلی استور شناخته می شود و روز بروز نیز بر طرفداران آن افزوده میشود .

چرا بازی های استراتژی محبوب هستند ؟

اگر از بازی خورهای قدیمی باشید حتما بازی های استراتژی قدیمی همچون قلعه و صد البته وارکرافت را به یاد خواهید آورد . در زمان های نه چندان دور امکانات دسترسی به اینترنت در تمام نقاط کشور ما برقرار نبود و بسیاری از کاربران ترجیح می دادند جهت بازی گیم هایی همچون وارکرافت در مراکز بازی همچون گیم سنتر ها و به صورت شبکه ای اقدام به بازی کنند . شاید این یکی از دلایل افزایش محبوبیت این سبک از بازی ها در داخل کشور شد و پس از گسترش استفاده از اینترنت در سطوح مختلف جامعه ، حال در گوشی های تلفن همراه نیز خود را به خوبی نشان داده است.

بازی های استراتژی میتواند در دید کلی کاربران در انجام هدف بازی تاثیر بسزایی بگذارد. امکان ساخت و ساز ها ، مدیریت افراد ، برنامه ریزی ها و ریسک حملات از مهمترین مواردی می باشد که در این بازی ها بسیار مهم بوده و عدم توجه به آنها سبب شکست حتمی بازی کننده خواهد شد .

چنین ویژگی در جذب مخاطبان جدید نیز بسیار تاثیر گذار بود به گونه ای که کاربران با انجام چندین مرحله و در لباس یک استراتژیست ظاهر شده و اقدام به مدیریت سیستم های در اختیار خود میگیرند .

این بازی ها برخلاف برخی دیگر از بازی ها که بیشتر در صدد سرگرم کردن کاربران هستند ، باعث افزایش قوای تصمیم گیری کاربران میشوند و در بهبود تصمیم گیری آنها تاثیر مستقیمی می گذارد . شاید این نگرش که این بازی ها در زندگی کاربران نیز تاثیر گذار است کمی دور از واقعیت باشد اما در صورتی که کاربر توانایی مدیریت بالایی از خود نشان دهد و چنین استعدادی را در بازی کلش اف کلنز بروز دهد، می تواند سنگ بنای ساخت یک فرد استراتژیست در زندگی آینده او باشد .

بازی های استراتژی دیگری نیز در گوگل پلی تولید شده است که میتوانید از اینجا آنها را مشاهده کنید. بسیاری از این بازی ها نیز همچون کلش اف کلنز ، به صورت آنلاین و شبکه ای برگزار می شوند و در افزایش توان مدیریتی بخصوص کودکان می توانند مفید واقع شوند.


پایان رپورتاژ خبری

این مطلب، رپورتاژ خبری تبلیغاتی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال صحت و سقم آن ندارد. لذا در استفاده از خدمات و محصولات معرفی شده در این مطلب، کمال دقت را انجام دهید.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر کلش اف کلنز ، پر دانلود ترین بازی استراتژی اندروید تاریخ پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا