حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امکان اضافه‌کردن ماسک صورت به میموجی اپل فراهم شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل در جریان برگزاری نطق اصلی کنفرانس WWDC از اعمال برخی بهبودها در میموجی (Apple Memoji) خبر داد. در iOS 14 کاربر خواهد توانست ماسک‌های صورت را به میموجی‌ها اضافه کند؛ به‌روزرسانی جدیدی که ارتباطی مستقیم با شرایط فعلی دنیا به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا دارد. اپل قصد دارد به‌روزرسانی iOS 14 را در بحبوبه‌ی دنیاگیری ویروس کرونا در دسترس قرار دهد. 

اپل همچنین از اعمال برخی بهبودهای دیگر در میموجی خبر می‌دهد. بر این اساس گزینه‌های بیشتری برای تعیین سن میموجی به سیستم‌عامل جدید اپل اضافه می‌شود. میموجی همچنین میزبان سه استیکر جدید می‌شود. اپل همچنین از فراهم‌سازی امکان ساخت و ویرایش میموجی‌ها در رایانه‌‌های خانواده‌ی مک خبر می‌دهد.

سال گذشته اپل قابلیت‌های جدیدی برای شخصی‌سازی میموجی‌ها به iOS اضافه کرد که از بین آ‌ن‌ها می‌توانیم به کلاه، عینک و حتی ایرپادز اشاره کنیم. میموجی در آن زمان همچنان میزبان گزینه‌هایی بیشتر برای تعیین رنگ پوست، موی صورت و میکاپ شد.

نطق اصلی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل که هر سال به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، امسال به‌دلیل دنیاگیری ویروس کرونا به‌شکل آنلاین برگزار شد. این همایش هر سال هزاران برنامه‌نویس و طرفدار را به مرکز کنوانسیون سن خوزه می‌کشاند، اما امسال تمامی رویدادها به‌شکل آنلاین و البته رایگان برگزار می‌شوند. 

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درمورد بهبودهای میموجی چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع