اطلاعات بیشتری درباره گوشی ریلمی C11 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته گذشته ریلمی رسما تائید کرد که گوشی C11 را که اولین هندست مجهز به چیپست جدید هلیو G35 مدیاتک خواهد بود معرفی خواهد کرد. این هندست براساس تائیدیه یک سازمان چینی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. حالا یک منبع به نام Sudhanshu جزئیات بیشتری را درباره C11 منتشر کرده است. به گفته این منبع، این هندست از نمایشگر ۶.۵ اینچی با ناچ قطره‌ای بهره خواهد برد و در کنار تراشه G35 از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه استفاده خواهد کرد که امکان افزایش حافظه آن از طریق کارت microSD هم وجود خواهد داشت.

ریلمی C11 ظاهرا دارای دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد بود و این دوربین از حالت Super Nightscape پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز هیچ جزئیات رسمی درباره هلیو G35 وجود دارد، اما شایات تائیدنشده به دو هسته Cortex-A76 که قدرتمندتر از دو هسته A75 هلیو G70 ریلمی C3 هستند اشاره کرده‌اند. همچنین هسته پردازشی آن ممکن است از مدل Mali-G52 به G76 ارتقا یافته باشد که این موضوع تائید نشده است.

ریلمی C11 هم اکنون در صفحه پشتیبانی ریلمی در هند ظاهر شده و بنابراین زمان معرفی آن احتمالا نزدیک است. شاید زمان معرفی آن این هفته باشد چراکه گوشی ریلمی X3 قرار است در تاریخ ۵ تیر (۲۵ ژوئن) معرفی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع