حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

منوی استارت جدید ویندوز ۱۰ در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ماه‌هاست که مایکروسافت روی منوی استارت ویندوز ۱۰ آزمایشاتی برای بروزرسانی بعدی انجام می‌دهد. یکی از شایعه‌ها این بود که شاید به زودی به جای آیکون‌هایی به شکل کاشی در منوی استارت، شاهد آیکون‌های ساده‌تر باشیم. حالا این شایعه تا حدودی تایید شده و انگار مایکروسافت می‌خواهد آیکون‌های جدیدی را جایگزین و استفاده کند، ولی آیکون‌های قدیمی را همچنان برای توسعه دهندگان فعال نگه ‌دارد.

تیم طراحی، کانسپتی از آیکون‌های جدید و نحوه قرارگیری آن در ویندوز را نمایش داد که شکل تازه منوی استارت در آن مشخص است. دیروز هم تیم آفیس ۳۶۵ با انتشار پستی، والپیپرهای جدید ویندوز ۱۰ را نشان داد که در آن عکس منتشر شده، شکل جدید منوی استارت کاملا مشخص است.

این عکس نشان می‌دهد که شکل هرکدام از کاشی‌ها تغییر کرده است و علاوه‌بر آن، می‌توان دید که این منو با حالت تاریک و روشن ویندوز سازگاری بیشتری دارد. مایکروسافت اعلام کرده‌است که از این پس می توان رنگ کاشی‌ها را نیز عوض کرد. به‌علاوه در لیست برنامه‌ها، آیتم‌ها دیگر توسط بلوک‌های رنگی احاطه نشده‌اند. تمامی اهداف مایکروسافت این است که بتواند رابط کاربری ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۰X نزدیک‌تر کند تا حالت تاریک و روشن نیز به خوبی عمل کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع