استفاده از اسنپ‌دکتر برای کارمندان اسنپ و ایرانسل رایگان شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

از زمان شیوع جهانی ویروس کرونا در جهان بیش از ۶ ماه گذشته است؛ اما هنوز از واکسن یا تعدیل این ویروس خبری نیست؛ به‌طوری‌که حتی تعداد افراد مبتلا نیز حداقل در کشورمان سیری صعودی به‌خود گرفته و وضعیت برخی شهرها نیز دوباره قرمز شده است. حال اسنپ اعلام کرده استفاده از سرویس اسنپ‌دکتر را برای کارمندان گروه اسنپ و ایرانسل رایگان کرده است. ایرانسل، یکی از دو اپراتور بزرگ کشور، ازجمله‌ی سرمایه‌گذارهای اسنپ به‌شمار می‌رود. 

طبق اعلام اسنپ، این تصمیم با هدف کمک به کارمندان این دو شرکت اتخاذ شده که از اولین روزهای شیوع گسترده‌ی کرونا در کشور مشغول دورکاری بوده‌اند. اسنپ‌دکتر ازجمله سرویس‌هایی است که اسنپ ارائه می‌کند. همچون سایر سرویس‌های مشاوره‌ی پزشکی که پس از شیوع کرونا نقشی پررنگ‌تر به‌خود گرفته‌اند، اسنپ دکتر نیز پلتفرمی ارتباطی برای گرفتن مشاوره‌ی پزشکی آنلاین است.

با استفاده از اسنپ‌دکتر کاربران می‌توانند در حوزه‌های مختلف، پزشک مدنظر و نوع ارتباط و تاریخ ویزیتشان را انتخاب کنند و مشاوره‌ی پزشکی خود انجام دهند. اسنپ اعلام کرده است سایر کسب‌وکارها و شرکت‌ها نیز می‌توانند از این سرویس به‌صورت سازمانی استفاده کنند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع