حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کارت پرداخت سامسونگ در اواخر سال جاری راه اندازی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کارت پرداخت سامسونگ به زودی تبدیل به یک کیف پول دیجیتال می شود و شهروندان انگلیسی می توانند با امنیت تمام از آن استفاده کنند.

سامسونگ قصد دارد تا یک محصول مالی-دیجیتالی دیگر را نیز به دنیا معرفی کند. این شرکت در اواخر سال جاری کارت پرداخت سامسونگ (Samsung Pay Card) را در اختیار شهروندان انگلیسی قرار می دهد. بدین ترتیب افراد می توانند تمام کارت های بانکی خود را به یکدیگر مرتبط کرده و علاوه بر پرداخت هزینه ها، یک دید کلی درباره وضعیت مالی خود داشته باشند. سیستم اروپایی Curve که یکی از پیشتازان این عرصه به شمار می آید نیز از کارت پشتیبانی خواهد کرد.

البته توجه داشته باشید که کارت پرداخت سامسونگ با کارت اعتباری Samsung Money تفاوت بسیاری دارد. سامسونگ مانی چیزی شبیه به اپل کارت بوده که برای شهروندان آمریکایی طراحی شده است. سیستم دیگری به نام Pay Cash نیز وجود دارد که آن هم در مجموعه Samsung Pay قرار گرفته و به کاربران در کنترل وضعیت مالی خود کمک کند. جالب اینجاست که هر یک از این محصولات USP مخصوص به خود را دارند؛ چراکه شرکت کره ای تمام تلاش خود را کرده تا بین سرویس های خود تمایز قائل شده و کاربران را از اشتباه و سردرگمی نجات دهد.

به نظر می رسد که سامسونگ تمایل دارد تا مانند کمپانی های بزرگ دیگر، فعالیت خود در فضای فین تک (فناوری های مالی) به صورت جدی ادامه دهد. ناگفته نماند که شرکت بزرگ گوگل در حال آماده سازی یک کارت اعتباری هوشمند بوده و غول فناوری چینی یعنی هواوی نیز در تلاش است تا محصولی شبیه به اپل کارت ارائه دهد. کارت پرداخت سامسونگ ابتدا در بازار انگلستان راه اندازی خواهد شد. تاریخ آغاز این فرایند هنوز به طور دقیق مشخص نشده؛ با این حال برخی منابع از امکان استفاده از این کارت در اواخر سال جاری خبر داده اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع