حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سونی برنامه‌ای برای دریافت گزارش باگ‌های پلی‌استیشن از کاربران تدارک دیده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سونی قصد دارد کشف باگ های امنیتی سرویس پلی استیشن را به کاربران واگذار کند. بدین ترتیب به آنهایی که بتوانند این باگ ها را گزارش دهند جایزه می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سونی قصد دارد باگ های سرویس پلی استیشن را توسط کاربران آن شناسایی کند. این سرویس مانند بقیه سرویس های پرمخاطب باگ های مختلفی خوااهد داشت که حتی برنامه‌نویسان سونی نیز ممکن است از آن بی خبر باشند. همچنین این باگ ها می‌تواند مورد سوءاستفاده هکرها قرار بگیرد. بدین ترتیب هک حساب های کاربری دیگران به ایجاد اختلال در سرویس نیز منجر خواهد شد.

 به همین دلیل سونی گزارش باگ سرویس پلی استیشن را راه‌اندازی کرده است که در آن برنامه نویسان می توانند با یافتن بانگ های موجود در این سرویس و گزارش آن بسته به نوع باگ جایزه ۵۰ هزار دلاری دریافت کنند. حتی ممکن است با کشف باگ‌های بزرگتر مبلغ جایزه نیز افزایش یابد.

 جف نورتون، مدیر ارشد سونی و مدیر بخش مهندسی نرم افزار در وبلاگ خود این برنامه را معرفی کرده است، می گوید: البته اولین باری نیست که سونی چنین برنامه‌ای را اجرا می‌کند. پیش از این نیز این شرکت ژاپنی تلاش کرده بود تا بتواند باگ های مربوط به سرویس های خود را شناسایی کند. اما آ برنامه ها به صورت خصوصی اجرا می‌شده است. اما اکنون سونی قصد دارد تا از همه افراد و کاربران برای افزایش امنیت سرویس پلی استیشن استفاده کند. در این برنامه کلیه مهندسان، گیمرها و علاقمندان می توانند در قسمت سخت افزاری کنسول مانند پلی استیشن ۴ ، سیستم‌عامل و لوازم جانبی و همچنین شبکه های امنیتی را کشف و گزارش دهند. مبلغ پاداش نیز بسته به باگ از ۵۰۰ دلار شروع و با افزایش امنیت نوع باگ تا به ۵۰ هزار دلار نیز می رسد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر سونی برنامه‌ای برای دریافت گزارش باگ‌های پلی‌استیشن از کاربران تدارک دیده است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا