رقیب اپل واچ‌فیس حرفه ای تری را برای دستگاه های خود می سازد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سیستم عامل  WearOSبه عنوان رقیب اپل، از سیستم نرم‌افزاری ضعیف تری نسبت به سیستم عامل های موجود در بازار برخوردار است. اما اکنون WearOS اعلام کرده است که توسعه دهندگان می توانند واچ‌فیس حرفه ای تری را برای شرکت بسازند که کلیه ویژگی های سخت افزاری دستگاه را پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، اپل در در مراسم WWDC قابلیت های جدیدی را برای سیستم عامل آینده اپل واچ معرفی کرده است. پس از این موضوع توسعه دهنده های اندروید اعلام کردند قابلیت های جدیدی را برای طرفداران WearOS در آینده معرفی خواهند کرد. یکی از قابلیت های جدید استفاده از واچ‌فیس حرفه ای تر در ساعت های هوشمند است. به عنوان مثال  WearOS در آینده از انیمیشن های حرفه ای در نسخه های بعدی خود استفاده خواهند کرد. به عبارتی ثانیه شمار تکی جای خود را به ثانیه شمار روان خواهد داد.

در نسخه جدید ارائه شده به توسعه دهنده این امکان داده شده است تا بتوانند از ابزارهای سخت افزاری تحت پشتیبانی در گجت هوشمند استفاده کنند. در حالیکه قبلا این امکان تنها در اپلیکشن های خصوصی  WearOS وجود داشت. البته کاربران خواهان پشتیبانی های بیشتر نرم افزاری در آینده خواهند بود این امر به ساعت‌های هوشمند متعدد مجهز به در بازار کمک خواهد کرد تا بتواند سهم بیشتری از بازار را جذب کنند. همچنین خود این سیستم عامل نیز به روز رسانی جدیدی نیاز خواهد داشت.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر رقیب اپل واچ‌فیس حرفه ای تری را برای دستگاه های خود می سازد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا