فروشگاه های مایکروسافت در امریکا تعطیل شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تعطیل شدن فروشگاه های مایکروسافت همچنان ادامه دارد. این شرکت تاکید کرد تعداد مشتریان وبسایت Microsoft.com و فروشگاه‌های ‌ Xbox و Windows در ۱۹۰ بازار جهان، ماهانه به ۱.۲ میلیارد نفر می‌رسد. همچنین این شرکت اعلام کرد از این پس فعالیت خود را روی بازارهای دیجیتال متمرکز خواهد کرد.

چهار فروشگاه مایکروسافت که فروش حضوری خود را ادامه می‌دهند، شامل فروشگاه‌های مستقر در خیابان پنجم نیویورک، میدان آکسفورد واقع در لندن، مرکز خرید وستفیلد سیدنی واقع در استرالیا و همچنین فروشگاه مستقر در مرکز شرکت مایکروسافت واقع در ردموند هستند.

اطلاعیه تعطیلی فروشگاه‌های مایکروسافت بعلت حاد بودن شیوع کرونا، از آن جهت غیرمنتظره است که این شرکت فروشگاه لندن را به تازگی و در پایان سال میلادی گذشته بازگشایی کرده بود. این خبر در حالی اعلام شد که قرار بود مایکروسافت پس از لغو محدودیت‌ها، تمام فروشگاه‌های خود را بازگشایی کند.

مایکروسافت هنوز درباره اخراج احتمالی کارمندان خود توضیحی نداده و در این رابطه تنها به بیان این موضوع بسنده کرده است که «تعهد ما به رشد و توسعه فرصت‌های شغلی در این دریای استعدادهای متنوع، بیش از هر زمان دیگری است.»

مایکروسافت در ماه آوریل در مطلبی در وبلاگ خود در رابطه با تعداد کارمندان فروشگاه‌های این شرکت که به دلیل شیوع کووید ۱۹ به صورت دورکاری، همکاری خود را با شرکت ادامه می‌دهند، توضیح داد. این شرکت که اخیرا در ژاپن تعداد روزهای کاری را به چهار روز در هفته کاهش داده، پرداخت دستمزد کارمندان خود را در دوران پاندمی نیز ادامه داده است.

اولین فروشگاه مایکروسافت در سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز به کار کرد و با شبیه‌سازی مدل فروشگاه‌های اپل توانست موفقیت قابل توجهی را کسب کند. هر یک از فروشگاه‌های این کشور محصولات سخت‌افزای Xbox و Surface را به همراه مجموعه‌ای از رایانه های شخصی تولیدشده توسط سایر شرکت‌های همکار عرضه می‌کنند.

 


پایگاه اخبار فناوری تکنا

جهت دسترسی به دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی مراجعه کنید.

اخبار اختراعات اخبار کشفیات اخبار نجوم و ناسا اخبار علمی پزشکی

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر فروشگاه های مایکروسافت در امریکا تعطیل شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا