تصاویر کیس گلکسی نوت ۲۰ پلاس فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در طول چند ماه گذشته اطلاعات خوبی درباره سری گلکسی نوت ۲۰ فاش شده است و ما تقریبا می‌دانیم که آن‌ها چه ظاهری خواهند داشت. حالا Ice Universe تصاویر کیس یکی این گوشی‌ها را منتشر کرده که طراحی آن‌ها را مجددا تائید می‌کند و جزئیات بیشتری را درباره محل قرارگیری اجزا مختلف هندست در اختیار ما قرار می‌دهد.

تصاویر منتشرشده، کیس گلکسی نوت ۲۰ پلاس را با پنچ سوراخ نشان می‌دهند. ما از قبل می‌دانیم که این گوشی مجهز به سه دوربین خواهد بود و دو سوراخ دیگر نیز مربوط به سنسور مدت زمان پرواز سه‌بعدی و فلاش LED خواهند بود.

همچنین با نگاه دقیق‌تر به لبه پایینی کیس‌ها متوجه چهار سوراخ می‌شویم که یکی از آن‌ها برای میکروفون، یکی برای کانکتور، یکی برای بلندگو و دیگری برای قلم S Pen است.

بزرگترین تغییر در سری نوت ۲۰ نسبت به نوت‌های قبلی این است که حفره قلم S Pen به سمت چپ جابجا شده است. این اتفاق ممکن است به‌خاطر محل قرارگیری دکمه ولوم و پاور یا به خاطر طراحی داخلی گوشی باشد.

اکثر کاربران گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس نسبت به محل قرارگیری دکمه‌ها نارضایتی داشتند و حفره S Pen را مقصر اصلی آن می‌دانستند. بنابراین تغییر محل قرارگیری قلم  S Pen در سری نوت ۲۰ اقدام سنجیده‌ای به نظر می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع