استفاده از فناوری UTG در گوشی های تاشدنی جدید هواوی و شیائومی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت های هواوی و شیائومی اعلام کردند که در آینده نزدیک از فناوری  UTGدر گوشی های خود استفاده خواهند کرد. این فناوری مربوط به صفحات تاشدنی و یا صفحات نمایشی است که دور تا دور گوشی را احاطه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری یو تی جی یا همان فناوری شیشه بسیار باریک است که تاکنون تنها در گلکسی Z Flip استفاده شده است. اکنون هواوی و شیائومی اعلام کردند که در آینده نزدیک از این فناوری در گوشی‌های تاشدنی خود استفاده خواهند کرد. پنل نمایش در گوشی های مورد نظر از جنس پلیمر شیشه ای ساخته شده است که در مقایسه با شیشه های استفاده شده در گوشی های دیگر از دوام پذیری بسیار بالاتری برخوردار است.

اکنون هواوی و شیائومی قصد دارند تا از این فناوری در صفحات نمایشی اطراف گوشی و یا گوشه های تا شدنی استفاده کنند. احتمالاً این فناوری در گوشی می میکس آلفا شیائومی که نمایشگر آن در اطراف گوشی قرار دارد استفاده خواهد شد. البته قابل ذکر است که شیائومی نمونه اولیه این محصول را با نمایشگر مورد نظر تهیه کرده است. ممکن است این اطلاع رسانی مربوط به هواوی در مورد عرضه دستگاه های مشابه گوشی شیائومی می میکس آلفا باشد. در هر صورت فناوری UTG در مقایسه با شیشه های معمولی خمیده مقاومت کمتری دارد و استفاده از آن تنها در گوشیهای با قابلیت تا شدن مناسب است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر استفاده از فناوری UTG در گوشی های تاشدنی جدید هواوی و شیائومی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا