اپلیکیشن تماس گوگل می‌تواند دلیل تماس‌های ورودی را به کاربر نشان دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قابلیت جدید اپلیکیشن تماس گوگل قادر است دلیل تماس گیرنده به یک کسب و کار یا فرد را نمایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در حال آزمایش قابلیتی برای اپلیکیشن تماس خود است که تماسها در این قابلیت با رابط کاربری جدید انجام خواهد شد. این قابلیت که  Veridied Callsنام گرفته است در یک فاز آزمایشی در برزیل در حال اجرا می باشد.

پس از انتشار اخبار مربوط به این قابلیت،گوگل نیز  آن را نیز تایید کرده است. البته این شرکت اعلام کرده است که پیاده سازی قابلیت به همکاری کسب و کارها نیاز دارد. بدین صورت که آنها باید شماره تماس، شماره تلفن مخاطب و حتی دلیل تماس را نیز به گوگل اعلام کنند. از این طریق اطلاعات دریافت شده به اپلیکیشن تماس منتقل می شود و درصورت هماهنگی با اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان برچسب Veridied Calls به تماس داده میشود. گوگل هدف از ایجاد چنین قابلیتی را تایید تماس از سمت کسب و کارها عنوان کرده است. هنوز اطلاعات دقیق تری در مورد چگونگی کار این قابلیت ارائه نشده است.

از ظرفیت‌های این قابلیت می توان به این نکته اشاره کرد که کسب و کار ها می توانند با اطلاع از هدف تماس گیرنده بفهمند که آیا این تماس ارزش پاسخ‌دادن دارد یا خیر. بدین ترتیب می‌توان از هرگونه تماس مزاحم تبلیغاتی نیز جلوگیری کرد. علاوه بر آن گوگل ادعا می‌کند که این قابلیت پیش از این به صورت پیش فرض فعال در اپلیکیشن تماس وجود داشت و نکته مهم ارائه اطلاعات کسب و کارها به گوگل است. البته تماس هایی که برچسب تاییدی نداشته باشند را نیز نمی‌توان به عنوان مزاحم به حساب آورد. همچنین گوگل اعلام کرده است که این قابلیت به صورت یک اپلیکیشن اختصاصی عرضه خواهد شد و بدین ترتیب تمام گوشی های اندروید نمی توانند از آن بهره مند شوند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر اپلیکیشن تماس گوگل می‌تواند دلیل تماس‌های ورودی را به کاربر نشان دهد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا