قابلیت جدید فیسبوک انتشار اخبار قدیمی را به صورت هشدار به کاربران اطلاع رسانی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فیسبوک اخیراً یک قابلیت جدید را به برنامه خود اضافه کرده است که در آن کاربران نمی توانند یک خبر قدیمی را برای بار دوم منتشر کنند. این قابلیت با هدف بهبود اطلاع رسانی و نشر اخبار درست عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید فیسبوک که به صورت بین‌المللی ارائه خواهد شد کلیه خبرهای مربوط به بیش از ۹۰ روز پیش را به عنوان اخبار تاریخی در نظر می‌گیرد و نسبت به انتشار آن به کاربر هشدار می دهد. قابلیت جدید فیسبوک که در وبلاگ این پلتفرم توضیح داده شده است به کاربران کمک می کند تا از تاثیر و پیامد خبرهایی که قرار است منتشر کنند با خبر شوند.

فیس بوک این قابلیت را با هدف انتشار محتوای درست و معتبر و همچنین به روز گسترش داده است. همچنین این شرکت اعلام کرده است که ابن قابلیت تنها به اطلاع رسانی به کاربر اکتفا می‌کند و مانعی برای انتشار محتوا های قدیمی وجود نخواهد داشت. دلیل این امر نیز این بود که محتوای قدیمی با انتشار دوباره به صورت جدید و به روز تصور می شد. به عنوان مثال اخبار مربوط به حوادث در سال های گذشته می تواند توسط کاربران به صورت یک خبر جدید تفسیر شود و همچنین پیامدهای متعددی را بر رفتار آنها خواهد داشت.

پیش از فیسبوک شرکت های دیگری نیز تصمیم گیری های متعددی برای بازنشر محتوهای قدیمی انجام داده بودند. به عنوان مثال گاردین امکاناتی را به پلتفرم خود اضافه کرده بود تا بتوان اخبار قدیمی را از اخبار جدید جدا کرد بدین ترتیب بازنشر اخبار این پلتفرم در شبکه های اجتماعی از طریق سال انتشار آن که در پایین عکسها آمده است قابل رویت بود.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر قابلیت جدید فیسبوک انتشار اخبار قدیمی را به صورت هشدار به کاربران اطلاع رسانی می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا