گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس ۵G با پردازنده دیمنسیتی ۸۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس ۵G مجوزهای مربوطه را از TENNA دریافت کرده است و هفته آینده معرفی می‌شود. اما حالا، چند روز قبل از معارفه رسمی، مشخصات و امتیاز این موبایل در گیک‌بنچ دیده شد.

با مشخص شدن امتیاز این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ، می‌توان مقایسه‌ای بین عملکرد این پردازنده میان‌رده و رقبای آن داشت. امتیاز ۵۳۹ در بخش تک‌هسته‌ای از عملکرد پایین‌تری نسبت به اسنپدراگون ۷۶۵G خبر می‌دهد که در گوشی‌هایی مانند موتو اج موتورولا و ال جی ولوت (Velvet) استفاده شده بود (هر دو در این بخش امتیاز ۵۸۶ را کسب کرده بودند)، همچنین گوشی گلکسی A51 5G با پردازنده اگزینوس ۹۸۰ توانسته بود امتیاز بالای ۶۷۷ را کسب کند. اما در بخش چند هسته‌ای، گوشی آنر توانست عملکرد بالاتری نسبت به سه رقیب خود کسب کند و با امتیاز ۲۱۸۶، بالاتر از بازه ۱۸۰۰ الی ۱۹۰۰ سه موبایل دیگر قرار بگیرد.

آنر ایکس ۱۰ مکس ۵G گوشی بسیار بزرگی است. این موبایل با صفحه نمایش ۷٫۰۹ اینچی و وزنی معادل با ۲۲۶ گرم، سنگین‌تر از آیفون ۱۱ پرو مکس، ساخته می‌شود. به‌علاوه این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۲۲٫۵ واتی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، آندروید ۱۰ و بدون خدمات گوگل پلی، از دوم جولای عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع