عرضه اولیه مرسدس بنز AMG GT سری Black تا پایان ماه جولای

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در 5 ماه ابتدایی سال جاری میلادی شاهد انتشار خبرهای زیادی در خصوص مرسدس بنز AMG GT سری Black در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف بودیم. این خودرو یکی از خودروهای منحصر به فرد مرسدس بنز است که به عقیده بسیاری در موفقیت‌های آینده این شرکت خودروسازی بسیار تأثیر گزار است به نحوی که لقب آینده‌ساز را به خود گرفته است.

مرسدس بنز AMG GT سری Black به سرعت و پشت سر هم آزمایش‌های مختلف را پشت سر گذاشته است و بر اساس اخبار منتشر شده این خودرو تا پایان ماه جولای به بازار عرضه خواهد شد. گزارش‌های منتشر شده از رسانه‌های فعال در زمینه خودرو تاکید کرده‌اند که این خودرو تا پایان ماه جولای برای فروش به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این در ماه نوامبر نیز اخباری مبنی بر عرضه زودهنگام مرسدس  AMG GT سری Black به بازار منتشر شده بود.

مایکل نولر سرپرست بخش فروش محصولات AMG GT  پیش از این اعلام کرده بود که در سال جاری میلادی این خودرو به بازار عرضه خواهد شد و اکنون اخبار واصله خبر توزیع این خودرو در ماه جولای را تائید می‌کنند.

Mercedes-AMG GT Black

مرسدس بنز AMG GT سری Black قرار است در چین و به طور خاص در نمایشگاه خودرو چنگدو در روز 24 جولای در معرض دید عموم قرار گیرد و از آن زمان فروش این خودرو در چین شروع خواهد شد. هنوز هیچ رسانه‌ای و حتی خود شرکت مرسدس بنز این خبر را به صورت رسمی تائید نکرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مرسدس بنز از پاسخ دادن به سؤالات مربوط به زمان و تاریخ دقیق توزیع این خودرو خودداری کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده مرسدس بنز AMG GT سری Black دارای موتور 8 سیلندر تویین توربو است که قدرتی برابر با 711 اسب بخار یا 530 کیلووات و نیرویی معادل 800 نیوتن بر متر یا 590 پوند بر فیت دارد. این مشخصات باعث شده است تا این خودرو یکی از پرقدرت‌ترین خودروهای مرسدس بنز لقب بگیرد.

در صورتی که اخبار عرضه این خودرو در بازارهای خودرو درست و موثق باشد، به زودی جزییات بیشتر از مشخصات این خودرو منتشر خواهد شد.  


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع