تلویزیون مستر تی وی شیائومی / Xiaomi Master TV معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی ساعاتی پیش با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو رسما اعلام کرد قصد دارد ۲ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۲ تیر ۱۳۹۹) در چین، تلویزیون جدیدی رونمایی کند که به خانواده‌ای با عنوان سری مستر تی‌وی (Xiaomi Master TV) تعلق دارد.

شیائومی هم‌زمان با اعلام این خبر، پوستری نیز منتشر کرده است که در آن، اشاره‌های مختصری به تلویزیونی OLED دیده می‌شود. این تلویزیون به پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد دالبی اتموس مجهز شده است. استفاده از نرخ نوسازی درخورتوجه باعث می‌شود محتوای بصری روان‌تر به‌نمایش درآیند؛ موضوعی که به‌ویژه برای گیمرها اهمیت دارد. در بخش پایینی پوستر شیائومی نیز، به واژه‌ی گیمینگ اشاره شده است. 

شیائومی به‌طورجدی در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد و پیش‌تر محصولات دیگری نیز برای بازارهای مختلف دردسترس قرار داده است. در همین زمینه، به‌نظر می‌رسد شیائومی خودش را برای عرضه‌ی تلویزیونی پرچم‌دار در بازار چین آماده می‌کند. پیش‌ازاین، شیائومی توانسته بود در بازار تلویزیون‌های میان‌رده و اقتصادی به موفقیت دست پیدا کند و از‌این‌پس، قصد دارد بازار تلویزیون‌های پرچم‌دار را هم هدف بگیرد. 

پوستر تلویزیون شیائومی با توضیحات چینی و عکس بخش پایینیبرای مشاهده‌ی پوستر بالا در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

در‌حال‌حاضر، ابعاد و وضوح تصویر تلویزیون جدید شیائومی را نمی‌دانیم. همچنین، فعلا مشخص نیست خانواده‌ی مستر TV چند عضو را شامل می‌شود. تلویزیون سری مستر TV شیائومی قرار است بهترین قطعات سخت‌افزاری را داشته باشد. چینی‌ها می‌گویند تلویزیون جدیدشان بهترین تجربه‌ی بصری و صوتی ممکن را در بین تلویزیون‌های هم‌رده ارائه خواهد داد و می‌تواند با برندهای پرچم‌دار بازار تلویزیون‌های هوشمند رقابت کند.

امروزه سامسونگ و ال‌جی و سونی به‌طورجدی در بازار تلویزیون‌ها فعالیت می‌کنند و به‌نظر می‌رسد شیائومی در پی رقابت جدی با آن‌ها است. با در‌نظر‌گرفتن این حقیقت که با محصولی پرچم‌دار طرف هستیم، احتمال می‌دهیم قیمت تلویزیون شیائومی مستر TV هم گران باشد. در‌هر‌صورت، هنگام رونمایی رسمی محصول در ساعت ۲۳:۳۰ دوازدهم تیر، همه‌چیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز در‌این‌زمینه چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع