انتشار پتنت جدید از مک بوک با سنسور لمسی فوق نازک؛ امکان تولید مک بوک با نمایشگر لمسی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تاکنون شرکت های بسیاری لپ‌تاپ‌های با صفحه نمایش لمسی وارد بازار کرده اند. اما اپل از این موضوع مستثنی بوده است و تاکنون از این فناوری در مک بوک های خود استفاده نکرده است. پتنت جدید ثبت شده توسط این شرکت نشان می دهد که مک بوک های جدید از صفحه لمسی فوق نازک استفاده خواهند کرد. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از کاربران به این نتیجه برسند که مک بوک جدید با صفحه لمسی به زودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل هنوز صحبتی در مورد استفاده از نمایشگر لمسی در مک بوک نکرده است و تنها به استفاده از تاچ بار در این محصولات محبوب استفاده کرده است. نایب رئیس ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل میگوید: بلند کردن دست برای استفاده از صفحه لمسی می تواند برای کاربر بسیار خسته کننده باشد. ممکن است در آینده اپل سیاست خود را تغییر دهد و مک بوک هایی با نمایشگر لمسی وارد بازار کند.

به گزارش MSPoweruser پتنت جدید که مورد تایید نیز قرار گرفته است به سنسور لمسی فوق نازک مجهز است. این سنسور بسیار نازک می تواند ضخامت این محصولات را به طور فزاینده ای کاهش دهد. البته در این پتنت به دستگاه خاصی اشاره نشده است. ممکن است در آیفون، آیپد و یا مک بوک مورد استفاده قرار بگیرد. اما اگر این شرکت تصمیم بگیرد مک بوک مجهز به نمایشگر لمسی وارد بازار کند به وسیله این سنسور ها کار راحتی را در پیش رو خواهد داشت.
در توضیحات مربوط به پتنت جدید اپل آمده است که این فناوری قرار است تصویر روی نمایشگر را تا فاصله شیشه بهبود بخشیده و همچنین باعث کاهش وزن دستگاه شود.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر انتشار پتنت جدید از مک بوک با سنسور لمسی فوق نازک؛ امکان تولید مک بوک با نمایشگر لمسی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا