وضع قانون جدید برای عدم اجبار کارگران به کاشت میکروچیپ در ایالت میشیگان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قانون گذاران در ایالت میشیگان تلاش دارند تا قانونی وضع کنند که طی آن هیچ کارگری مجبور به کاشت میکروچیپ بر روی دست خود نباشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاشت میکروچیپ های هوشمند از سال ۲۰۱۴ در بین شرکتها در جهان رواج پیدا کرده است. این اقدام در جهت کنترل کیفیت و نظارت بر و همچنین برای اطلاع از ساعتهای رفت و آمد آن ها تدارک دیده شده بود. البته این اقدام از جهتی راحتی کارگر را نیز به دنبال داشت. با کاشت این میکروچیپ در دست افراد آنها حتی برای انجام تراکنش های مالی نیز به کارت اعتباری نیاز نخواهند داشت. بدین ترتیب امنیت فعالیت ها و امور شرکت ها نیز افزایش می یافت.

از جمله کشورهایی که از این تکنولوژی بسیار استفاده کرده است، کشور سوئد است. به طوری که تنها سه درصد از معاملات این کشور به وسیله پول نقد انجام می گیرد. میکروچیپ ها چیپ های بسیار کوچکی هستند که عملیات نصب آنها شبیه به خالکوبی استد طی یک عمل سرپایی و با یک درد بسیار کم در قسمت بین انگشت شست و انگشت اشاره کاشته می شود. شرکت BioHax از سوئد در زمینه تولید این میکروچیپ ها فعالیت دارد و تاکنون چندین هزار میکروچیپ به سراسر دنیا فروخته است.

اکنون مقامات قضایی در میشیگان آمریکا تصمیم گرفتند تا قوانینی وضع کنند که از طریق آن هیچ کارگری مجبور به نصب میکروچیپ در دستان خود نباشد و به این دلیل نگرانی در مورد حریم خصوصی از بین برود.زیرا آنها معتقدند برای ردیابی افراد نیاز به نصب میکروچیپ نیست و تلفن‌های هوشمند هم می‌توانند این کار را انجام دهند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر وضع قانون جدید برای عدم اجبار کارگران به کاشت میکروچیپ در ایالت میشیگان پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا