امکان ایجاد تماس تصویری گروهی از طریق گوگل Duo و میت با استفاده از صفحه نمایش‌های هوشمند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
شرکت‌های مختلف در طول دوران همه گیری ویروس کرونا به سراغ عرضه قابلیت‌های بسیار ویژه برای تماس‌های تصویری و گروهی بروند و به تازگی شرکت گوگل نیز جدید‌ترین پیشرفت خود در این زمینه را برای دو برنامه محبوب خود عرضه کرده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  Engadget، دو نرم‌افزاری که قابلیت‌های بسیار ویژه تماس تصویری گروهی را دریافت کرده‌اند، گوگل دو و گوگل میت هستند و این امکانات برای این دو برنامه به کمک صفحه نمایش‌های هوشمند قابل ادسترسی خواهند بود.
 
این قابلیت موجب می‌شود که تجهیزات سوم شخصی مانند دستیارهای هوشمند خانگی از جمله سیستم خانگی گوگل یعنی نست بتوانند تا با تجهیزاتی مانند نمایشگرهای هوشمند شرکت‌هایی مانند لنوو ارتباط برقرار کنند.
 
 
 
به این ترتیب علاوه بر مایشگر هوشمند شرکت گوگل، نمایشگرهای هوشمند سوم شخص نیز امکان ارائه خدمات مکالمه گروهی روی این دسته نرم‌افزارها را خواهند داشت.
 
در حقیقت با پشتیبانی از این قابلیت، تعداد 32 نفر می‌توانند به صورت همزمان در یک کنفرانس ویدیویی در نرم‌افزار گوگل Duo شرکت داشته باشند.
 
این قابلیت برای گوگل میت بسیار گسترده‌تر است و تعداد حاضران همزمان قابل پشتیبانی برای این نرم‌افزار، 100 نفر است که عملا استفاده از آن در سطوح گسترده‌تر را بسیار راحت محیا می‌کند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع