حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گزارش سالانه نوین هاب از فعالیت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی (98-99)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نوین هاب اولین و کامل‌ترین پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است. زمان‌بندی و انتشار محتوا، مدیریت و دانلود کامنت‌ها، آنالیز شبکه‌های اجتماعی و مدیریت تیمی آن‌ها، از امکانات مهم‌ این پلتفرم است.

گزارش سالانه نوین هاب

نوین هاب از تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹، فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی را زیرنظر گرفته و با استفاده از آمار و داده‌های استخراج‌شده از بخش فنی، گزارشی کامل و جامع تهیه کرده است.

این گزارش به سه قسمت اصلی رفتار کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی و رفتار کاربران نوین هاب و آمارهای نوین هاب تقسیم شده است.

فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی

براساس گزارش نوین هاب، درحدود ۶۰ درصد کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام و ۱۱/۴۲ درصد در تلگرام فعالیت می‌کنند و سهم هرکدام از شبکه‌های اجتماعی دیگر کمتر از ۱۰ درصد است. فاصله‌ی درخورتوجه اینستاگرام با شبکه‌های اجتماعی دیگر از نکات مهم این گزارش است.

به‌طورمیانگین، روزانه ۸۶۰ پست ازطریق پلتفرم نوین هاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که عکس با حدود ۵۶ درصد محبوب‌ترین قالب محتوایی بین کسب‌وکارها است و بعد از آن استوری و آلبوم در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

هشتگ‌ها و مکان‌های دلخواه کسب‌وکارها

یکی از آمارهای جالب‌ نوین هاب، هشتگ‌های پرطرفدار و ایموجی‌های پرکاربرد و لوکیشن‌های محبوب کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی است. پنج هشتگ تهران، هنر، معماری، ایران و لاکچری هشتگ‌های پرطرفدار و لوکیشن‌های تهران، پاسداران، شیراز، اصفهان و ایران نیز لوکیشن‌های محبوب‌ در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارها هستند.

زمان‌های پرترافیک در شبکه‌های اجتماعی

براساس این گزارش، پرترافیک‌ترین روز فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی شنبه و محبوب‌ترین ساعت ارسال پست کسب‌وکارها، ساعت ۱۱ ظهر است. به‌طور‌کلی، کسب‌وکارها بیشترین پست‌ها را بین ساعت ۱۰ تا ۱۶ در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنند. روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه روزهای شلوغ‌ هفته ازنظر تعداد محتوای ارسال شده است.

نوین هاب

رشد و توسعه‌ی نوین هاب

در سال ۱۳۹۹، نوین هاب با جذب مشتریان خارجی پا به بازار بین‌المللی گذاشت و تا امروز، از ۱۴ کشور خارجی و ۲۴ استان ایران کاربران فعال دارد. براساس این گزارش، نوین هاب در این بازه‌ی زمانی، رشد ۳۸۹ درصدی در تعداد کاربران و رشد ۳۴۴ درصدی در اکانت‌های متصل‌شده را تجربه کرده است. در یک سال گذشته، کاربران نوین هاب پنج سال و شش ماه از عمرشان را در این پلتفرم ایرانی گذراندند که در نوع خود مدت درخورتوجهی است.

دانلود گزارش سالانه نوین هاب از فعالیت کسب‌وکارها در شبکه‌های اجتماعی

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع