حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آموزش تصویری تئوری موسیقی، نی و صداسازی بصورت آنلاین و تصویری

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موسیقی زبان مشترک تمامی‌ ملل و فرهنگ‌ها است که نه‌تنها می‌تواند آرامش بی‌نظیری به شنونده هدیه دهد؛ بلکه به‌راحتی روح را از آلودگی‌ها و افکار مسموم رها می‌کند. یادگیری این هنر شگفت‌انگیز می‌تواند زندگی هر فرد را نیز به‌راحتی دگرگون کند. بی‌دلیل نیست که آموزش آن را هزینه نمی‌توان دانست؛ بلکه سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز محسوب می‌شود.

مزایای بی‌نظیر موسیقی

اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید و از مزایا حیرت‌انگیز آن همچون تغییر خلق‌و‌خو، افزایش حافظه، کاهش استرس و بروز خلاقیت بهره‌مند شوید؛ اما زندگی پرمشغله این امکان را از شما گرفته است و نمی‌توانید ساعت‌ها وقت بگذارید تا در این هیاهو و ترافیک اغلب سنگین از کلاس‌های حضوری آموزشگاه‌ها استفاده کنید که معمولا با هزینه‌ی گزاف نیز همراه هستند، آکادمی‌ خنیاگر با تولید محتواهای آموزشی فرصت طلایی برای شما فراهم کرده است تا در هر ساعت از شبانه‌روز و هر مکان، حتی زمانی‌که منتظر اتوبوس یا مترو هستید، از فیلم‌های آموزشی آنلاین بهره ببرید که با شیوه‌ی استاندارد روز دنیا تهیه شده‌اند.

مشکلات یادگیری حرفه‌ای موسیقی

اغلب اوقات ناکامی خودمان را به اوضاع‌واحوال خاص خانوادگی و محیط نابه‌سامان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می‌زنیم؛ اما در‌حال‌حاضر با وجود ابزارهای شگفت‌انگیز اینترنت، برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسقی نمی‌توان بهانه‌جویی کرد و کافی است به‌جای مقصر دانستن دیگران، فقط اراده کنید.

فراموش نکنید برای یادگیری موسیقی هیچ‌گاه دیر نیست و آکادمی‌ موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم کرده است تا تمامی‌ افراد از کودکان مستعد تا افراد میان‌سال که اغلب حسرت روزهای رفته را می‌خورند و حتی خجالت می‌کشند، برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز به‌منظور نمایش توانمندی خاک‌خورده‌ی درونی خویش گام بردارند و بتوانند بیاموزند و حرفه‌ای بنوازند.

سرعت فراوان یادگیری موسیقی به‌صورت تصویری و آنلاین

فرقی ندارد ساکن بهترین منطقه‌ی کلان‌شهر تهران با امکانات رؤیایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت بهره‌بردن از کلاس‌های آموزشی باکیفیت و استفاده از محضر استادان مشهور موسیقی را از دست بدهید. شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از بسته‌های آموزشی خنیاگر، مطابق با اصول استاندارد جهانی از آموزش‌های حرفه‌ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی‌ اهالی موسیقی ایران و حتی جهان شناخته‌شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به‌نمایش بگذارید.

حتی یک‌بار تماشای فیلم‌ها و انجام تمرین‌ها می‌تواند نیاز تمامی‌ علاقه‌مندان عزیز و هنردوست به آموزش حرفه‌ای را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برطرف کند. علاوه‌برآن، برخلاف کلاس‌های حضوری آموزشگاه‌ها می‌توانید بارهاوبارها این محتواهای آموزشی را ببینید و یک‌بار هزینه کنید و تا آخر عمر از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

آموزش تصویری و آنلاین خنیاگر چه مزیت‌هایی دارد؟

۱. حضور بهترین استادان کشور

در تولید محتواهای آموزشی خنیاگر، از استادان بنام و چیره‌دستی کمک گرفته شده است که آوازه‌ی هنر و توانمندی آنان در سبک‌های مختلف را کسی نیست نشنیده باشد. افزون‌براین، سابقه‌ی آموزشی درخشان به هزاران هنردوست می‌تواند تأکید توانمندی درخوتوجه تدریس ایشان نیز باشد و به‌راحتی می‌توانند به شما کمک کنند با آموزش گام‌به‌گام، علاوه بر تقویت مهارت‌های خویش، بتوانید به سطحی از آمادگی برسید که با آثار حرفه‌ای شاهکاری از احساسات درونی خویش را نیز به‌نمایش بگذارید. برخی از استادان خنیاگر عبارت‌اند از:

  • استاد مسعود حبیبی درزمینه‌ی آموزش ساز دف
  • استاد سعید ثابت درزمینه‌ی آموزش ساز سنتور
  • استاد نادر مشایخی درزمینه‌ی آموزش‌ هارمونی
  • استاد علی پژوهشگر در آموزش ساز عود (بربت)
  • استاد علی (همایون) رحیمیان برای آموزش ساز ویولن
  • استاد سام اصفهانی درزمینه‌ی آموزش ساز پیانو
  • دکتر امیرحسین رمضانی برای آموزش تئوری موسیقی
  • استاد کیوان میرهادی درزمینه‌ی آموزش ساز گیتار
  • استاد محمدمهدی بابایی برای آموزش روش میوزماسل
  • استاد آزاد میرزاپور برای آموزش ساز تار
  • استاد طینوش بهرامی‌ برای آموزش ساز سه‌تار
  • استاد شاهو عندلیبی برای آموزش ساز نی
  • استاد منصور پاک‌نژاد برای آموزش ساز‌ هارمونیکا (سازدهنی)

۲. تهیه‌ی حرفه‌ای محتواهای آموزشی

برخی با این تصور که برای آموزش موسیقی فقط ارتباط مستقیم با استاد می‌تواند مفید باشد، خود را از استفاده از فرصت طلایی برای دریافت آموزش‌های آنلاین محروم می‌کنند. بااین‌حال، با خنیاگر به‌راحتی می‌توانید بیاموزید و پیشرفت کنید. علاوه‌بر حضور بهترین استادان موسیقی ایران که آرزوی بسیاری فقط استفاده از آموزش‌های بی‌نظیر آن‌ها است و کارنامه‌ی درخشانشان همچون الماس در این عرصه می‌درخشد و هر فردی را می‌تواند مجاب کند سطح آموزش‌ها با چه کیفیتی تهیه شده، مجموعه‌ی خنیاگر اصول حرفه‌ای را نیز در زمان ضبط فیلم‌ها دقیق رعایت کرده است.

برای اینکه هنرجویان به‌خوبی بتوانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند، باتوجه‌به توانمندی چشمگیر تیم فیلم‌سازی حرفه‌ای، تمامی‌ جزئیات به‌تصویر کشیده شده‌اند. همچنین، برای برقراری ارتباط بهتر مخاطبان تمامی‌ نکات از نورپردازی و صدابرداری و تدوین با اصول حرفه‌ای در نظر گرفته شده‌اند. بی‌دلیل نیست بسیاری کیفیت محتواهای تولیدی را هم‌مرتبه با آثار شاخص هنری نیز می‌دانند. برای تفهیم بهتر آموزش‌ها نیز از شیوه‌‌‌ی نوین نمایش نت‌ها روی تصویر استفاده شده است تا بدون برش تصاویر نت‌ها را بتوان دید. بازدهی درخورتوجه یادگیری نیز مرهون آن دانست که در زمان اجرای نت‌ها، نشانگر متحرک هم‌زمان با آموزش‌ها هر استاد پیش می‌رود تا هنرجو سردرگم نشود.

آموزشگاه تصویری موسیقی را به‌صورت آنلاین به خانه ببر

در این روزهای تکراری و پر از ماجرا، نه‌تنها گوش‌سپردن به موسیقی، بلکه نواختن سازهای شگفت‌انگیز آن همچون مُسکّن می‌تواند بسیاری از دردهای روحی و جسمی‌ را التیام بخشد. فرصت شکوفایی توانمندی را از خودتان نگیرید؛ بسته‌های آموزشی خنیاگر با قیمتی بسیار استثنایی در‌مقایسه‌با کلاس‌های حضوری تهیه شده‌اند و علاوه‌بر‌آن، با وجود بهترین استادان حرفی برای گفتن نمی‌ماند. در محتواهای خنیاگر، می‌توانید تلفیق مناسب هنر و دانش علمی‌ و کار تیمی‌ تخصصی را شاهد باشید. بی‌دلیل نیست که با استقبال پر‌شور علاقه‌مندان به موسیقی نه‌تنها در ایران، بلکه بسیاری از ایرانیان مقیم کشورهای خارجی نیز مواجه شده است.

روش تهیه‌ی بسته‌ی آموزشی خارق‌العاده‌ی خنیاگر

اگر شما نیز دوست دارید از محتواهای آموزشی خنیاگر برای نمایش بهتر ذوق و هنر موسیقیایی بهره‌مند شوید، می‌توانید برای تصمیم‌گیری بهتر به تماشای نمونه‌هایی بنشینید که در اینستاگرام و وب‌سایت قرار گرفته است و درصورت تمایل، برای ثبت‌نام ازطریق لینک فعال‌سازی اقدام کنید. باتوجه‌به اطمینان مجموعه به سطح کیفیت آموزشی، گارانتی و ضمانت برگشت وجه نیز ارائه شده و این امکان نیز فراهم است با استفاده از اینترنت نیم‌بها، تک‌جلسه یا مجموعه‌ی کامل را بخرید و مشاهده کنید.

امیرحسین جز رمضانی

آشنایی با تئوری موسیقی علاوه‌براینکه بر گسترش سواد موسیقیایی هنرجویان تأثیر شگرفی می‌گذارد، می‌تواند همچون کاتالیزور سرعت یادگیری نوازندگی و آهنگ‌سازی را نیز افزایش دهد. در این بسته‌ی آموزشی جامع، افراد علاوه‌بر تسلط بر قواعد و اصطلاحات، در نحوه‌ی اجرا نیز پیشرفت شگفت‌انگیزی را شاهد خواهند بود. دکتر امیرحسین رمضانی تمامی‌ نکات را به‌صورت بسیار جزئی و با بیانی قوی معرفی کرده‌اند تا افراد علاوه‌بر شناخت مفاهیمی‌ همچون ‌خطوط حامل و کلید‌ها و نت‌ها بر‌هارمونی، بر ساخت ملودی و ارکستر نیز مسلط شوند. این شاهکار آموزشی کمک می‌کند هنرجویان به‌راحتی بر استرس و اضطراب خود فائق آیند و بتوانند احساسات و هیجانات را از درونی‌ترین لایه‌ها بیرون بکشند و نامی‌ در این عرصه بر جای بگذارند.

  • درباره‌ی مدرس

دکتر امیرحسین رمضانی از هنرمندان فاخر و جوان موسیقی اصیل ایرانی است. آوازه‌ی کارنامه‌ی فعالیت‌های شاخص ایشان در آهنگ‌سازی و نوازندگی پیانو، تنها می‌تواند گوشه‌ای از توانمندی را به‌نمایش بگذارد. تجربه‌آموزی نزد استادان گران‌قدری همچون شهره قاجار، تامارا دولیدزه، دلبر حکیم‌آوا، کمال پور‌تراب، تقی ضرابی، مسعود ابراهیمی، محمد‌رضا تفضلی و شاهین فرهت در تربیت شخصیت هنری خارق‌العاده ایشان بی‌تأثیر نبوده است. فارغ‌التحصیلی با کسب رتبه‌ی عالی از دانشگاه عالی موسیقی در رشته‌ی نوازندگی پیانو و اخذ مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) در رشته‌ی پژوهش و هنر گرایش موسیقی را باید با تسلط باورنکردنی ایشان بر جغرافیای موسیقی بی‌انتهای ایران مرتبط دانست.

فعالیت‌های شاخص هنری دکتر امیرحسین رمضانی

  • تربیت هنرجویان پسر مقطع متوسطه درزمینه‌ی تکنیک‌های آهنگ‌سازی پیانو،‌ هارمونی، فرم موسیقی جهان، تاریخ موسیقی و سلفژ
  • تسلط فراوان و تدریس شیوای مفاهیمی‌ همچون‌ هارمونی،‌ هارمونی پراتیک، پیانو، سلفژ و دشیفراژ
  • نقش تأثیرگذار در تدوین سرفصل‌های دروس رشته‌ی آهنگ‌سازی مقطع هنرستان عالی موسیقی
  • فعالیت بی‌نظیر با اجرا در نقش پیانیست ارکستر سمفونیک و گروه کُر تالار وحدت

خنیاگر

شاهو عندلیبی

نی با آوای سوزناک و مخملینش افراد بسیاری را ترغیب می‌کند که این ساز اصیل و نجیب را بیاموزند. فرقی ندارد تمایل دارید از این ساز در تک‌نوازی یا هم‌نوازی استفاده کنید، زمانی شاهد مهارت چشمگیر در نواختن این ساز محبوب خواهید شد که گام‌های آموزشی خود را درست بردارید. در این ۹ جلسه‌ی آموزشی پربار که همراه‌با تمرین ممکن است یک سال به‌طول بینجامد، تمامی‌ افراد با هر سطحی از دانش موسیقیایی می‌توانند همراه‌با بیان شیوای استاد شاهو عندلیبی، تکنیک‌ها و نکات آموزشی ساز نی هفت‌بند ایرانی را به‌درستی بیاموزند.

آموزش پیشینه و ساختار ساز از دیگر نکاتی است که در این بسته‌ی آموزشی به آن اشاره شده است. قرارگیری آموزش نت‌خوانی، کوک‌های ساز، انگشت‌گذاری و ترکیب درست تمرین‌ها و قطعه‌ها می‌تواند بیانگر سطح چشمگیر کیفیت این بسته‌ی آموزشی منحصر‌به‌فرد باشد.

  • درباره‌ی مدرس

شاهو عندلیبی از هنرمندان و استادان برجسته‌ی موسیقی اصیل کردی است. توانمندی ایشان علاوه‌بر نواختن حرفه‌ای نی در آوازخوانی نیز شهره‌ی عام‌و‌خاص است. آثار بی‌نظیری که تولید کرده‌اند، همچون الماس در سوابق کاری ایشان می‌درخشد. به‌ارث‌بردن استعداد از زنده‌یاد ایرج عندلیبی، پدرشان، اگرچه در تبلور مهارت خیره‌کننده‌شان تأثیر بسیاری گذاشت، تجربه‌آموزی از محضر استادانی همچون مجید درخشانی (برای یادگیری گروه‌نوازی و بداهه‌نوازی) و استاد محمدرضا شجریان (درزمینه‌ی یادگیری آوا) و جمشید عندلیبی (برای یادگیری آموزش نی) را نیز نباید از قلم انداخت. همچنین، ایشان توانستند با اخذ مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر ازنظر آکادمیکی نیز توانمندی خویش را ارتقا بخشد.

فعالیت‌های هنری شاخص

  • حضور در گروه‌های ممتازی همچون مولانا، خورشید، تنبور شمس و آوا
  • همکاری با گروه خورشید و ماه به‌رهبری استاد مجید درخشانی
  • اجرای شاخص در کنسرت غوغای عشق باران

خنیاگر

هانیه کیان

در این ۱۸ جلسه‌ی آموزشی، هنرجو می‌تواند از روش‌ها و تمارین شاخص گنجانده‌شده بسیار بهره ببرد تا به‌راحتی کنترل صدای خویش را به‌دست گیرد. فرد اگر هم‌گام با استاد تمرین‌ها را پیش ببرد، می‌تواند به‌راحتی و بدون تنش و فشار و انقباض شاهد کارایی درخورتوجه تار‌های صوتی و حنجره‌اش باشد و درنهایت، از مهارت کنترلی خویش شگفت‌زده شود. با این بسته‌ی آموزشی شگفت‌انگیز و تاکتیک‌های مهیج آن، دیگر رؤیای خوانندگی از آواز سنتی ایرانی تا پاپ و کلاسیک و راک دور‌از‌انتظار نیست و به‌راحتی به واقعیت تبدیل می‌شود. ناگفته نماند تلاش و تمرین می‌تواند نقش استعداد را کم‌رنگ کند.

  • درباره‌ی مدرس

هانیه کیان همواره از استادان توانمند درزمینه‌ی آموزش صداسازی و مبانی آواز یاد می‌شود که توانسته شاگردان بسیاری را تربیت و با موهبت‌های درونی آشنا کند. البته نباید از قلم انداخت که ایشان توانمندی شاخصی در نوازندگی تار نیز دارند.

سخن آخر

اگرچه برای موفقیت و نواختن دل‌نشین سازهای موسیقی نیاز است استعداد و ذوق درونی مشهودی داشت، با‌توجه‌به اینکه با خرید این مجموعه‌ی آموزشی منحصر‌به‌فرد با قیمت ویژه، امکان تماشا و انجام چندین‌باره‌ی تمرین‌ها وجود دارد، حتی افرادی که از توانمندی معمولی نیز برخوردار هستند، باتوجه‌به علاقه‌ی ذاتی می‌توانند در این زمینه با پشت‌کار به هنرمندی حاذق تبدیل شوند. استفاده از بسته‌های آموزشی آکادمی‌ خنیاگر فقط برای افرادی خاص نیست و کافی است بخواهید تا بتوانید بنوازید و نمایش جذابی از ذوق هنری خویش به عرصه وجود بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع