ریلمی X50 5G در تاریخ ۱۸ تیرماه به اروپا عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریلمی X50 5G به عنوان یکی از اولین تلفن‌های هوشمند با قابلیت اتصال نسل بعدی در تیرماه وارد بازار شد. بلافاصله در چین شروع به فروش رفتن کرد، اما مطمئناً الان زمان آن رسیده است که به اروپا عرضه شود. وب‌سایت اسپانیایی ریلمی اکنون اعلام کرده است که انتظار پایان یافته است و X50 5G در تاریخ ۱۸ تیرماه (۸ ژوئیه) به بازار عرضه می‌شود.

این پوستر همچنین فاش می‌کند که ریلمی بادز Q نیز به این جمع می‌پیوندد. آن‌ها هدفون TWS هستند که در جعبه‌ای قرص‌مانند قرار گرفته‌اند و بسیار ارزان‌قیمت هستند که با معادل ۱۸ یورو در چین یا ۲۳ یورو در هند به فروش می‌روند.

وقتی ریلمی X50 5G به اروپا برسد، یک دوربین چهارگانه‌ای که شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۲مگاپیکسلی ماکرو است، را به ارمغان می‌آورد. با این حال، برخی از افشاگرها تصور می‌کنند که ریلمی ممکن است بخواهد قیمت را پایین بیاورد و در واقع گوشی هوشمند X50m 5G را تحت عنوان X50 5G moniker معرفی کند، این به این معنی است که ما می‌توانیم به یک ترکیبی با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، لنز ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و همچنین یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق تصاویر برسیم.

این تلفن با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G، نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۵۷ اینچی با سرعت تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی دوگانه و باتری ۴،۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع VOOC 4.0 با سرعت ۳۰ واتی همراه خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع