حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قرارگیری نام جوان ایرانی در میان ۱۰ جوان ممتاز دنیا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بنابر اعلام سازمان غیرانتفاعی اتاق بین المللی جوانان، امسال نام وحید رجبلو مدیر عامل استارت آپ توانیتو به عنوان یکی از ۱۰ جوان ممتاز دنیا در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سازمان غیرانتفاعی اتاق بین المللی جوانان هر ساله حدود ۱۰ مدیر برتر را از میان ۱۴۰ کشور دنیا به عنوان جوان ممتاز انتخاب می‌کند. این افراد که کمتر از ۴۰ سال سن دارند در واقع نمادی از این سازمان غیر انتفاعی خواهند بود که عنوان افرادی کارآفرین توانسته اند به رشد فردی و همچنین مشارکت های بین المللی در رده های بالا دست یابند.
انتخاب نهایی جوان برتر با کمک داوران نهایی و همچنین با رای مردم و سایر اعضای این اتاق بین المللی انجام می گیرد. داوران نهایی نیز از افرادی مانند رئیس هیئت مدیره صندوق توانمندسازی جهانی جوانان، سفیر اتاق بین المللی جوانان و همچنین صندوق سرمایه گذاران فرشته تشکیل شده است. همچنین حدود ۷۷ هزار و ۲۰۶ نفر نیز به این ده جوان برتر از سراسر دنیا رای دادند و در نهایت از بین ۲۰ نفر که به فینال راه یافته اند ده نفر به عنوان افراد نهایی انتخاب شدند. افراد نهایی نیز کسانی هستند که توانستند با خلاقیت خود و تغییرات مثبت خدمات استثنایی ای به جامعه شان بدهند.

وحید رجبلو، جوان ایرانی نیز در بین ده نفر برگزیده این سازمان غیر انتفاعی قرار دارد. رجبلو مدیر عامل استارت آپ توانیتو در ایران است. وحید رجبلو که از بیماری آتروفی عضلانی نخاعی رنج می برد توانسته است راهکاری را برای توانمندسازی افراد توان یاب فراهم کند. به همین دلیل استارتاپ توانیتو راه اندازی شد. در این استارتاپ سه حوزه سلامت و خدمات درمانی، خدمات آموزشی و سرویس های ضروری روزانه ارائه می‌شود که در حال حاضر ۱۴ هزار نفر در ایران نیز از آن استفاده می کنند. همچنین وحید رجبلو توانسته است حضور فعالی در جامعه داشته باشد و رقابت هایی را نیز در مسابقات ویلچررانی برگزار کند.

همچنین وی در رویدادهالی نظیر تدکس حضور داشته و ضمن سخنرانی طرح‌های جمع سپاری مختلف را نیز برای توانمندسازی توان یاب ها برگزار کند. وحید رجبلو توانسته است به همت تلاش های ستودنی تغییراتی را در نگرش جهان نسبت به توانیاب ها انجام دهد. همچنین از تلاشهای رجبلو فرصت‌های بسیاری برای افراد توانیاب در جامعه فراهم شده است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر قرارگیری نام جوان ایرانی در میان ۱۰ جوان ممتاز دنیا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا