حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دامزیک؛ وارد کننده و مرکز پخش هلی شات در ایران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دامزیک واردکننده و مرکز پخش انواع کوادکوپتر، پهپاد حرفه‌ای و دوربین دار در بازار ایران است. از جمله محصولات ما در فروشگاه می‌توان به انواع کوادکوپترهای حرفه‌ای و صنعتی شامل ماتریس، اینسپایر ، فانتوم ، مویک و اسباب‌بازی مانند اسپارک و تلو نام برد. همچین در عرضه دیگر محصولات شامل دوربین‌های دی‌اس‌ال‌ار و لرزش‌گیرهای مختلف و گجت‌های الکترونیکی به‌صورت قوی فعالیت می‌کند.

پهپادهای تجاری یا همان هلی شات در آینده بازار بسیار پر رونقی خواهند داشت. کوادکوپتر علاوه بر جنبه سرگرمی و اسباب بازی به یکی از ابزارهای پرکاربرد دنیای تکنولوژی تبدیل شده است. حتی فروشگاهی چون آمازون، کار حمل سفارش‌ها با پهپاد را در آمریکا آغاز کرده‌ است. کمپانی DJI بیش از ۷۰ درصد بازار پهپادهای تجاری غیر نظامی را دراختیار دارد.

این روزها از صنعت اسباب بازی تا سینما، پزشکی،حمل‌و‌نقل، کشاورزی، ورزشی، حیات وحش و… محصولات دی‌جی‌آی در آسمان و زمین حضور دارند. حتی در دوران اپیدمی کووید-۱۹ از پهپادهای سمپاشی و کشاورزی DJI برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی، بیمارستان‌ها استفاده شد. همچنین تصاویر دریافتی از چین و کشورهای دیگر جهان نشان می‌دهد که از کوادکوپترهای پرطرفدار مویک و اینسپایر برای انتقال دارو به بیمارستان‌ها و حتی جزایر دورافتاده استفاده شده است. دی‌جی‌آی علاوه بر هلی شات تولید کننده انواع دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای و لرزشگیر مثل رونین، ازمو ( اسمو )، زنیموس نیز است. جهت آشنایی کامل با کمپانی دی جی آی و محصولات آن در گوگل کلیدواژه ” کمپانی DJI ” را جست و جو کرده یا به سایت دامزیک (domzik.com) مراجعه کنید.

پهپادهای پیشنهادی دامزیک!

در بازار ایران انواع کوادکوپتر از یک تا سیصد میلیون وجود دارد با کارکردها و قابلیت‌های مختلف وجود دارند. بعضی از مشتریان به‌خاطر نداشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه هلی‌شات، هنگام خرید دچار اشتباه می‌شوند، بطوریکه محصول خریداری شده منطبق بر نیازهای کاربران نیست. چنان‌چه قصد خرید هلی شات را دارید، ما در دامزیک پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید اطلاعات کامل نسبت به پهپای های دی جی آی بدست آورید. یا با مشاوران فروش ما تماس بگیرید. دامزیک برای کارهای فیلم‌برداری و سرگرمی 4 هلی شات مویک ایر 2، مویک 2 پرو، فانتوم 4 پروV2 ، مویک مینی را پیشنهاد می‌کند. که در زیر به‌صورت مختصر هر کدام از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

مویک ایر 2: پرچم‌دار میان‌رده  DJI

کمپانی DJI در سال ۲۰۲۰ یک کوادکوپتر بسیار حرفه‌ای با کاربردهای پیشرفته به‌نام مویک ایر 2 روانه بازار کرد. پهپادی که اگرچه به لحاظ اسمی نسل جدید مویک ایر است. اما به لحاظ ویژگی‌ها و مشخصات فنی فاصله زیادی با آن دارد. حتی از دیگر عضو ارشد خانواده مویک یعنی مویک 2 نیز قوی تر و ارزان‌تر است. حسگر تصویر برداری با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و امکان ثبت ویدئوهای 4K به‌همراه زمان پرواز ۳۴ دقیقه از قابلیت‌های خوب هلی شات Mavic Air 2 هستند. این کوادکوپتر نسخه دوم مویک ایر است که قابلیت های بسیاری در آن گنجانده شد. برای تهیه فیلم‌های 4K با نرخ فریم مناسب و بیت رییت ۱۲۰ مگابیت بر ثانیه می‌توانید از Mavic Air 2 استفاده کنید. این پرنده از تمامی جهات به حسگرهای اجتناب از برخورد با موانع مجهز شده که تمامی موانع را شناسایی کرده و با ایمنی کامل از کنار آن‌ها عبور می‌کند. این سیستم اجتناب از موانع همچنین به مویک ایر 2 این اجازه را می‌دهد تا از ویژگی‌های هوشمند دیگر نظیر Active Track، TapFly و موارد بسیار دیگر به‌صورت ایدئال استفاده کند. این کوادکوپتر DJI دارای ۵۷۰ گرم وزن است که در ابعاد نسبتا پایینی طراحی شده و کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را در یک فضای کوچک حمل و نگه‌داری کنند.

دامزیک

هم‌زمان که در حال پرواز هستید یک فید ویدئویی زنده با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل از فاصله ۱۰.۵ کیلومتری از کوادکوپتر دریافت کنید. این فاصله انتقال ویدئو در میان تمامی پهپادهای شرکت DJI بی‌نظیر است. البته باید این نکته را بدانید که برد رادیویی این مولتی روتور حدود ۱۸ کیلومتر در حالت FCC است. مویک ایر 2 در دو پک کمبو و استاندارد به فروش می‌رسد که همراه پک کمبو مویک ایر 2 دو عدد باتری اضافه و لوازم یدکی بیشتر به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت پک استاندارد Mavic Air 2 برابر با ۷۹۹ دلار آمریکا است.

هلی شات مویک 2 پرو با دوربین ۲۰ مگاپیکسل

یکی از پیشرفته‌ترین محصولات کمپانی دی جی آی مویک 2 است که در چند مدل زوم، پرو، اینترپرایز روانه بازار شده و مناسب‌ترین آن‌ها برای فیلم‌برداری و تصویر برداری Mavic 2 Pro است. برای ساخت این هلی شات از قطعات با کیفیت بهره گرفته شده که از ساختاری تاشو بهره می‌برد. این پهپاد به واسطه‌ی قابلیت تاشوندگی امکان حمل بالایی دارد و حدود ۹۰۷ گرم وزن دارد. برای این کوادکوپتر از یک دوربین هاسلبلاد با حسگر CMOS 1 اینچ در نظر گرفته‌اند که کیفیت فیلم 4K دارد و تصاویر ۲۰ مگاپیکسل به ثبت می‌رساند. دیافراگم دوربین از F2.8 تا F/11 متغیر است که کاربر می‌تواند به‌صورت دستی میزان روشنایی تصاویر را تنظیم کند. مدل زوم این پهپاد یعنی Mavic 2 Zoom دارای حسگر زوم است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تا چند برابر روی صحنه زوم داشته باشید. این هواپیمای بدون سرنشین و دوربین دار دارای برد مسافتی ۷ کیلومتر است. قابلیت ثبت حرکات تایم لپس، تصاویر پانوراما را دارد. طراحی تاشو و وزن مناسبی که دارد آن را به یک گزینه مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است. مویک 2 پرو را می‌توان از دامزیک با تخفیف ویژه خریداری کنید.

فانتوم 4 پرو وی 2

هلی شات Phantom 4 pro V2 یکی دیگر از چند  هلی شات برتری است که توسط ما در دامزیک پیشنهاد می‌شود. دی جی آی سری فانتوم 4 را با قابلیت های خوب و مناسب برای فیلم‌برداری به بازار عرضه کرده که کیفیت فیلم عالی و بسیار پایداری دارند. مهم‌ترین تفاوت میان پهپادهای فانتوم و مویک می‌تواند طراحی آن‌ها باشد که در سری فانتوم برعکس پرنده‌های مویک از یک طراحی مخصوص با بال های ثابت به کار گرفته شد. نسخه‌ی دوم از پی ۴ پرو می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در آسمان پرواز کند. دوربین نصب شده روی فانتوم ۴ پرو وی ۲ شباهت بسیاری با مویک ۲ پرو دارد. این دوربین از محصولات هاسلبلاد است که از وجود حسگر CMOS  یک اینجی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بهره می‌برد. همچنین باید به امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه اشاره کرد. سرعت این پهپاد ۷۲ کیلومتر بر ساعت است و با استفاده از داده‌های مکانی GPS می‌تواند از دورترین نقطه پرواز به‌صورت خودکار با فشردن یک دکمه به خانه بازگردد. یک از نقاط ضعف محصولات خانواده فانتوم در برابر مویک، تاشو نبودن آن‌ها است. بخصوص برای کسانی که اهل طبیعت گردی و مسافرت هستند. محصولات مویک به‌خاطر ویژگی تاشو و حمل راحت انتخاب مناسب تری هستند.

مویک مینی

چهارمین پهپاد پیشنهادی دامزیک DJI Mavic Mini است که با ابعاد پایین و وزنی کمتر از ۲۵۰ گرم روانه بازار شده است. دی جی ای از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل برای این هلی شات در نظر گرفته که از فیلم‌های 4K پشتیبانی نمی‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کوادکوپتر می‌توان به قابل حمل بودن، امکان ثبت ویدیو فول اچ‌دی، اندازه کوچک و برد مسافتی ۴ کیلومتر اشاره کرد. مویک مینی همانند سایر پهپادهای مویک با یک طراحی تاشو و بسیار قابل حمل ساخته شده که به‌راحتی حمل و نگه‌داری می‌شود. مویک مینی را تا حدودی هم می‌توان یکی از پهپادهای اسباب بازی کمپانی دی جی آی به حساب آورد که برای پرواز های آموزشی و بازی کودکان مناسب است.

البته از محصولات خانواده بزرگ اینسپایر نیز نباید چشم پوشی کرد که قیمت آن‌ها به‌همراه دوربین‌های زنمیوس چند برابر مویک ایر ۲ و مویک مینی هست. اما به‌خاطر توان پرواز بالا و توان حمل دوربین‌های پیشرفته برای تصویر برداری حرفه‌ای‌تر و حتی کارهای سینمایی به کار می‌روند.

دامزیک

محصولات پیشنهاد بالای برای کارهای فیلم‌برداری نه چندان حرفه‌ای هستند. چنان قصد خرید کوادروتور حرفه‌ای برای فیلم‌برداری صنعتی و سینمایی را دارید. ما محصولات ماتریس مثل DJI Matrice 200 یا DJI Matrice 600 یا ماتریس 300 را به شما پیشنهاد می‌کنیم، هر چند قیمت بالایی ( بیش از ۱۵۰ میلیون تومان) دارند. البته با وجود قیمت بالا، این مدل توان پرواز، دوربین و قدرت فیلم‌برداری بسیار بالایی دارند. البته محصولات دی جی آی فقط مختص به فیلم‌برداری نیستند، بلکه برای کارهای کشاورزی و تحقیقاتی نیز محصولات قدرتمند و پرفروشی دارید. مثل: پهپاد سمپاش DJI Agras T16 یا DJI MG-1P.

در پایان شما می‌توانید جهت خرید پهپاد یا هلی شات با ارزان‌ترین قیمت در بازار ایران به فروشگاه اینترنتی ( https://domzik.com) مراجعه کنید. یا جهت دسترسی سریع‌تر دامزیک را در موتورهای جست جوگر و شبکه‌های اجتماعی جست جو کنید. نظرات و دیدگاه های خود را در باره محصولات و خدمات دامزیک با ما در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع