حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تولید استیک‌های گیاهی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک استارت آپ فناوری موفق شده است تا با کمک فناوری چاپ سه بعدی استیک های گیاهی تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Daily Mail، استارت آپRedefine Meat  قرار است در سال ۲۰۲۱ استیک های گیاهی تولید شده با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی را در اختیار مردم قرار دهد. در حال حاضر گوشت های گیاهی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته و روزبه‌روز پرطرفدارتر می‌شود. شرکت های تولید کننده استیک گیاهی نیز تا کنون نتوانستند این محصول را به طور کامل در اختیار مردم قرار دهند این استارتاپ گفته است می‌تواند گوشت های گیاهی را با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید کند که طعم آن تفاوتی با گوشت جانوران نخواهد داشت. بافت این گوشت با کمک دستگاه چاپ سه بعدی تغییرات زیادی نسبت به پروتئنی های گیاهی تولیدی در بازار خواهد داشت.

ایشچار بن‌-شیتریت، موسس این استارتاپ در مورد تولید محصولات خود می گوید: فناوری چاپ سه بعدی کمک می کند تا محصول مورد نظر شبیه به ساختار ماهیچه حیوانات باشد. چاپ سه بعدی استفاده شده در این شرکت بسیار متفاوت از شرکت هایی مانند Impossible Foods خواهد بود.

بسیاری از مردم به دلیل سلامتی و یا جلوگیری از مشکلات زیست محیطی به دنبال پروتئین های گیاهی هستند. همچنین بعد از شیوع کروناویروس جایگزینی گوشت‌های گیاهی با جانوری بسیار افزایش داشته است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر تولید استیک‌های گیاهی با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا