اینستاگرام به زودی به شما پیشنهاد می‌کند چه کسی را بلاک کنید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

معمولا شبکه‌های اجتماعی به کاربر پیشنهاد می‌دهند که چه کسی یا چه صفحاتی را دنبال کنند، اما حالا، برخلاف قبل، شرکت اینستاگرام به‌زودی به شما می‌گوید که چه کسی را بلاک کنید!

عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی، اینستاگرام در حال ایجاد بخش جدیدی است تا کاربر بتواند در آن قسمت لیست افرادی را که ممکن است بخواهد بلاک کند، ببیند. البته باید گفت که اینستاگرام به‌طور تصادفی هر شخصی را برای بلاک کردن پیشنهاد نمی‌دهد.

این قابلیت جدید به این گونه کار می‌کند که اگر کاربر فردی را در فیسبوک بلاک کرده باشد، به او پیشنهاد می‌دهد که در ایسنتاگرام نیز او را بلاک کند. طبق گزارشات، این ویژگی در فاز توسعه قرار دارد و هنگامی اجرایی خواهد شد که فیسبوک، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام به‌طور کامل هماهنگ باشند، زیرا منطقی است که این برنامه اول باید به دنبال افرادی باشد که در فیسبوک کاربر بلاک شده‌اند تا بتواند در این پلتفرم نیز آن را شناسایی و برای بلاک شدن به کاربر پیشنهاد دهد.

همچنین مشخص شده است که این شرکت در حال یکپارچه کردن مسنجر خود است تا بتواند راحت‌تر این قابلیت را به اینستاگرام اضافه کند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه تاریخی این قابلیت به اینستاگرام اضافه می‌شود ولی احتمالا تا اواخر سال میلادی عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع