اختراع جدید سامسونگ برای مبارزه با کرونا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ اختراع یک قاب ضدمیکروب را ثبت کرده است که در برابر ویروس کرونا مقاوم است و می‌توان برای محصولات مختلف این شرکت از آن استفاده کرد.

طبق تحقیقات مختلف، ویروس کرونا روی سطوح باقی می ماند و در صورت لمس به بدن انسان منتقل می شود. به همین دلیل سامسونگ تصمیم دارد با توسعه پوشش ضدمیکروبی از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند.

سامسونگ در ۳۰ ژوئن سال جاری میلادی حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که «پوشش ضدمیکروبی» نام دارد. این پوشش ضدمیکروبی را که دربرابر ویروس کرونا نیز مقاوم است، می توان روی قاب دستگاه های سامسونگ به کار برد. سامسونگ این حق امتیاز را در کشورهای مختلف از جمله اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و انگلیس ثبت کرده است.

این اختراع بسیار مفید است؛ زیرا روی موبایل و قاب آن، باکتری های زیادی جمع می شوند. این پوشش ضدمیکروبی اکنون می‌تواند از باقی مندن میکروب ها روی قاب گوشی جلوگیری کند.

در توضیح این حق امتیاز نوشته شده است: «قاب و پوشش های محافظ برای موبایل، تبلت و رایانه ها». پیش بینی می شود سامسونگ ماه آینده از قاب هایی با پوشش ضد میکروبی رونمایی کند. کارشناسان معتقدند  احتمالا این قاب ها همراه گلکسی نوت ۲۰ رونمایی شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع