اینستاگرام و فیسبوک با استفاده از بنر زدن‌ ماسک را تبلیغ می‌کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اینستاگرام و فیسبوک در جهت تشویق کاربران خود به پوشیدن ماسک از امروز بنرهای تبلیغاتی ای را به این برنامه های اجتماعی اضافه خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیسبوک اعلام کرده است که از این پس با استفاده از بنرهای تبلیغاتی که پوشیدن ماسک را تبلیغ می کند کاربران را به استفاده از ماسک در اینستاگرام و فیسبوک تشویق خواهد کرد. این پیام های تبلیغاتی قرار است در بالای فید اخبار در پلتفرم فیسبوک و همچنین در قسمت بالای فید اصلی در اینستاگرام نمایش داده شوند. همچنین در این بنرها اخبار و اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری بیماری کووید ۱۹ در دسترس کاربران این شبکه های اجتماعی خواهد بود.

پیش از این فیسبوک و اینستاگرام طی انتقادهایی به ارائه روش ها و اطلاعات نادرست در مورد بیماری کرونا و یا زدن‌ماسک شده بودند و  به همین دلیل این اقدام فیسبوک در پاسخ به انتقادها انجام گرفته است. همچنین در بنرهای تبلیغاتی آدرس مرکز کنترل و پیشگیری بیماریها موسوم به CDC زیر نظر وزارت بهداشت ایالات متحده قرار داده شده است. این مرکز اعلام کرده است که زدن ماسک در مکان های عمومی و یا در مکان هایی که فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود به ‌عنوان تنها روش پیشگیری از بیماری خواهد بود.

 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

منبع خبر اینستاگرام و فیسبوک با استفاده از بنر زدن‌ ماسک را تبلیغ می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا