نوکیا ۸٫۳ ۵G در یک خرده‌فروشی انگلیسی رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نوکیا ۸٫۳ ۵G در ماه مارس امسال معرفی شد و شرکت HMD قصد داشت این گوشی ۵G را در تابستان عرضه کند. اما حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق در پاییز اتفاق خواهد افتاد.

یک خرده‌فروشی انگلیسی به نام Clove نوکیا ۸٫۳ ۵G را در وب سایت خود لیست کرده، اما شما قادر به خریدن آن نیستید. این وب‌سایت گفته است که این هندست احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. نوکیا ۸٫۳ ۵G قبلا در آمازون آلمان و Galaxus رویت شده بود و خرده‌فروشی سوئیسی Galaxus ادعا کرده بود که عرضه این گوشی از ۱۵ سپتامبر شروع خواهد شد. البته فقط نسخه ۶ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن در وب‌سایت این خرده‌فروشی ظاهر شده که این موضوع نشان می‌دهد مدل دیگر آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در انگلیس عرضه نخواهد شد.

خرده‌فروشی Clove به قیمت ۵۱۹.۴۰ دلار برای گوشی اشاره کرده که با شایعات قبلی همخوانی دارد.

نوکیا ۸٫۳ ۵G به احتمال زیاد مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G با یک مودم ۵G خواهد بود. این مودم از نظر تئوریکی قادر به پشتیبانی از اکثر باندهای ۵G است و به این ترتیب شما با آن هیچ مشکل اتصالی در هیچ جای دنیا نخواهید داشت.

براساس شایعات، نوکیا ۸٫۳ ۵G دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با نمایشگر LCD و دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴  مگاپیکسلی با لنز Zeiss، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمقی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی گوشی آن احتمالا یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی ZEISS باشد.

نوکیا ۸٫۳ ۵G بخشی از برنامه اندروید وان است و با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. سایر مشخصات این گوشی شامل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات، حسگر اثر انگشت فیزیکی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شوند. به نظر می رسد نوکیا ۸٫۳ ۵G فقط در رنگ مشکی معرفی خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع