حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویدیو جعبه گشایی مینی پی سی سری PB ایسوس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمزمینی پی سی سری PB ایسوس یک مینی پی سی قدرتمند است که تمام قابلیت ‌های یک پی سی را برای برای انجام دادن کارهای روزمره دارد. 

این مدل مینی پی سی ایسوس یک جایگزین مناسب برای کیس‌ هایی است که شما در زندگی روزمره از آن استفاده می‌کنید. تفاوت این مینی پی سی با مدل‌ های دیگر موجود در بازار، پردازنده این دستگاه است. 

بر خلاف لپ‌ تاپ‌ ها و دیگر مینی پی سی های بازار، در مینی پی‌سی سری PB ایسوس پردازنده کامل دسکتاپ قرار دارد تا تمام قابلیت‌ های یک پی سی را در حجم بسیار کوچک‌تری برای شما فراهم کند. شاسی این دستگاه از جنس فلز است و می‌توان گفت که طراحی صنعتی دارد. 

این مینی پی سی از ۲ بخش تشکیل شده است که به صورت کشویی به یکدیگر متصل می‌شوند. بخش دوم این دستگاه امکانات بیشتری مانند سی‌ دی رام، اسپیکر، خروجی ‌های بیشتر و … را برای شما فراهم می‌کند. 

ورودی و خروجی‌ های اصلی این مینی پی سی عبارت‌اند از:

۱- خروجی USB 3.2  و USB 2

۲- خروجی HDMI و Display Port

۳- پورت شبکه 

۴- پورت ماژولار

۵- پورت Type C

۶- جک ۳/۵ میلی‌متری صوتی

و… 

همچنین در این ویدیو به این سوال پاسخ داده شده است که چرا باید یک مینی پی سی داشته باشیم؟

اولین و مشخص‌ترین برتری مینی پی سی نسبت به پی سی ها، سایز کوچک‌تر این دستگاه است که باعث می‌شود استفاده از آن ساده‌تر شود و بتوان در فضاهای کوچک و مختلف از آن استفاده کرد. مصرف انرژی کم این دستگاه نیز یکی دیگر از مزایای مینی پی سی ها است. مصرف روزانه مینی پی سی سری PB ایسوس تقریبا ۴۰ وات است که در مقایسه با پی سی ها، بسیار کمتر است.

در این ویدیو به بررسی مینی پی سی سریPB ایسوس می پردازیم: 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع