حساب جدید زومیت در اینستگرام

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تک تایمز از حدود ۸ سال پیش در اینستاگرام فعالیت می‌کند. با محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی در ایران، اینستاگرام به یکی از کانال‌های مهم ارتباطی تک تایمز با شما کاربران عزیز تبدیل شد. در اینستاگرام تلاش کردیم علاوه‌بر منتخب محتوای وب‌سایت تک تایمز، محتوای تصویری و ویدیویی اختصاصی نیز برای مخاطبان خود در این شبکه‌ی اجتماعی تهیه کنیم. 

متأسفانه از ۱۰ روز پیش حساب اینستاگرام تک تایمز بدون تذکر قبلی یا حتی ارائه‌ی دلیلی مشخص، مسدود شده است. در این ۱۰ روز سخت، چندین ایمیل و پیغام به پشتیبانی اینستاگرام ارسال کردیم و متأسفانه پاسخ رسمی درباره‌ی مشکل به‌وجود‌آمده دریافت نکردیم. 

شاید مهم‌ترین دلیل پاسخ‌ندادن به درخواست‌های تک تایمز، فعالیت در ایران باشد که درحال‌حاضر، با تحریم‌های سنگین آمریکا مواجه است. همچنین، شاید بتوان همه‌گیری ویروس کرونا و حضورنداشتن فیزیکی کارکنان در شرکت‌های بزرگ ازجمله اینستاگرام را دیگر دلیل احتمالی بی‌پاسخ‌ماندن پیام‌های تک تایمز دانست. در‌هر‌صورت، متأسفانه مشکلات گریبان ما را گرفت و در‌نهایت تصمیم گرفتیم صفحه‌‌ای جدید در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ایجاد کنیم. ما در تک تایمز طبق روند پیشین خود با تمام توان به تولید محتوایی باکیفیت و اختصاصی برای مخاطبان ارزشمند خود در اینستاگرام ادامه خواهیم داد.

لطفا صفحه‌ی جدید ما در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را به آدرس @TheZoomit دنبال و با اشتراک‌گذاری صفحه‌ی جدید تک تایمز با دوستان خود، از ما حمایت کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع