نام مدل بعدی گلکسی فولد احتمالا گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس شایعات، سامسونگ حداقل چهار گوشی در رویداد آنپک خود در تاریخ ۱۵ مرداد (۵ آگوست) معرفی خواهد کرد. ما انتظار معرفی سری گلگسی نوت ۲۰، گلکسی زد فلیپ ۵G و مدل بعدی گوشی تاشو گلکسی فولد را داریم. ما حالا نام مدل بعدی گوشی تاشو گلکسی فولد را می‌دانیم: گلکسی زد فولد ۲.

این تغییر نام ممکن است گوشی تاشو بعدی سامسونگ را با سایر هندست‌های تاشو این شرکت یعنی زد فلیپ تحت یک سری واحد قرار دهد. از مدت‌ها قبل این تصمیم تقریبا مشخص شده بود، چرا که سخنگوی سامسونگ اوایل امسال در یک مصاحبه این موضوع را تائید کرده بود. به گفته سخنگو، نام سری گلکسی زد، ایده یک دستگاه تاشو را منتقل خواهد کرد و در عین حال حس پویایی و طراوت را نیز به مشتری القا خواهد کرد.

مورد دیگری که به این سیاست تغییر نام احتمالی سامسونگ اشاره دارد، صفحه پشتیبانی گلکسی فولد اصلی در آمریکا است که در آدرس URL آن نام گلکسی زد فلیپ در جلوی گلکسی فولد قرار دارد. فقط گذشت زمان ثابت خواهد کرد که آیا این تغییر نام واقعا اتفاق افتاده است یا نه.

شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مدل بعدی گلکسی فولد وجود دارد. ما احتمالا شاهد چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، نمایشگرهای بزرگتر در جلو و پشت این گوشی و همچنین دوربین‌های مدرن‌شده برای آن خواهیم بود.

انتظار می‌رود که نمایشگر بیرونی فولد ۲ یک پنل ۶.۲۳ اینچی باشد، در حالیکه نمایشگر اصلی آن احتمالا یک پنل ۷.۷ اینچی خواهد بود و از فناوری هول پانچ و شیشه بسیار نازک (UTG) بهره خواهد برد. امروز نیز مشخص شد که این گوشی از شارژ سریع سیمی ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع