سنهایزر کمک مالی ۲ میلیون دلاری دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سنهایزر کمکی مالی به ارزش حدود ۲ تا ۵ میلیون دلار دریافت کرد. این کمک مالی طی برنامه‌ی حمایتی Paycheck Protection Program به شرکت اهدا شد. سنهایزر یکی از شرکت‌های متعددی محسوب می‌شود که کمک مالی دولتی را دریافت کرد. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده با تأیید واریز کمک مالی به سنهایزر اعلام کرد که این کمک‌‌ها به‌صورت قابل بخشش و برای پرداخت حقوق کارمندان، اجاره یا هزینه‌های مشابه دیگر به شرکت‌ها اهدا می‌شوند.

اطلاعاتی که ازسوی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده منتشر شد، نشان می‌دهد که کمک مالی به سنهایزر با هدف حفظ ۱۲۸ موقعیت شغلی در این شرکت پرداخت شده است. به‌هرحال سنهایزر هم مانند بسیاری از فعالان دیگر دنیای کسب‌وکار، در دوران شیوع ویروس کرونا چالش‌های متعددی را پشت سر می‌گذارد و در حفظ نیروی انسانی چالش دارد. ساختمان مرکزی این شرکت در آلمان قرار دارد. آن‌ها تا سال ۲۰۱۹ حدود ۲،۸۰۰ نیروی انسانی داشتند که حدود ۱۰ درصدشان در ایالات متحده فعالیت می‌کنند.

در ادامه بخوانید:

همان‌طور که گفته شد، رقم دقیق کمک مالی وزارت خزانه‌داری به سنهایزر مشخص نیست. به‌هرحال با همان رقم حدودی می‌توان تخمین زد که یکی از بزرگ‌ترین کمک‌های مالی به شرکت آلمانی پرداخت می‌شود. حداکثر کمک مالی وزارت خزانه‌داری، ۱۰ میلیون دلار گزارش می‌شود و کمک‌ها به‌صورت میانگین، ۱۰۰ هزار دلار بوده‌اند.

سنهایزر تنها شرکت فعال در صنعت صدا و موسیقی نیست که کمک مالی دریافت می‌کند. شرکت نیویورکی Grado Laboratories هم در فهرست دریافت‌کننده‌های بسته‌ی حمایتی دوران شیوع کروتا دیده می‌شود که برای حفظ ۲۲ موقیت کاری، ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار دلار تسهیلات دریافت کرد.

دستورالعمل پرداخت کمک مالی PPP در ماه آوریل در ایالات متحده تصویب شد. مقام‌های آمریکایی اخیرا دوره و حوزه‌ی اجرای آن را گسترش داده‌اند تا ۱۳۰ میلیارد دلار موجودی باقی‌مانده در صندوق حمایتی نیز بین کسب‌وکارها توزیع شود. محدودیت‌های قانون مذکور نیز در دستورالعمل جدید کاهش یافت تا کسب‌وکارها انعطاف بیشتری برای خرج کردن کمک مالی و حتی استخدام کارمندان تعدیل‌شده‌ی گذشته داشته باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع