وان پلاس 7 در رندرهای جدید فاش‌شده با رنگ‌های متنوع دیده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رندرهای جدیدی از وان پلاس ۷ فاش شده که طراحی مفهومی آخرین پرچم‌دار وان‌پلاس را در رنگ‌های متنوع نشان می‌دهد.  

اواسط اسفندماه،  که طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد. براساس آخرین اخبار، رندرهای فاش‌شده و جدید دیگری از پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس به‌اشتراک گذاشته شده که طراحی مفهومی این گوشی هوشمند را در رنگ‌های متنوع و مختلفی نشان می‌دهد.

رندرهای جدید را YouTuber Waqar Khan طراحی کرده و وان پلاس ۷ را در چهار رنگ متنوع به‌نمایش می‌گذارد که دو رنگ از چهار رنگ طراحی‌شده رنگ‌های گرادیانی هستند. ازنظر طراحی، رندرهای جدید تصاویر قبلی فاش‌شده‌ی OnLeaks را تأیید می‌کنند.

وان پلاس 7

مقاله‌های مرتبط:

بیش از دو هفته‌ی قبل، مشخصات و قیمت وان پلاس ۷ در وب‌سایت خُرده‌فروشی به‌اشتراک گذاشته شد. انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی وان پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام و حافظه‌ی رم حداکثر ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه شود. همچنین باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده در این وب‌سایت خُرده‌فروشی، انتظار می‌رود وان پلاس ۷ با دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ و ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی رونمایی شود.

انتظار می‌رود وان پلاس ۷ از حافظه‌ی داخلی حداکثر ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۴۴ واتی Warp Charging بهره ببرد. باوجوداین، همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شده بود، 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.