رویداد جعبه گشایی گلکسی سامسونگ، 5 آگوست برگزار می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ در تاریخ ۵ آگوست رویداد جعبه گشایی گلکسی را برگزار می‌کند تا از محصولات جدید خود شامل گوشی های سری گلکسی نوت 20 و تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو و ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کند. 

شرکت ساسونگ اعلام کرده است که در تاریخ ۵ آگوست رویداد جعبه گشایی گلکسی را برگزار خواهد کرد. لازم به ذکر است که این رویداد به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، به شکل مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این رویداد ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و ویدیو آن به صورت آنلاین روی وب‌سایت رسمی این کمپانی قرار می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رودکه این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی سامسونگ نیز با کاربران به اشتراک گذاشته شود. 

شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که در رویداد جعبه گشایی گلکسی، از چه محصولاتی رونمایی خواهد شد. این کمپانی تنها اعلام کرده است که از «آخرین محصولات مجموعه محصولات گلکسی که برای قدرت دادن بهزندگی شما طراحی شده‌اند» رونمایی خواهد کرد. 

البته کاملا مشخص است که این شرکت قصد دارد از محصولات سری گلکسی نوت 20 خود رونمایی کند. همچنین در کنار گوشی‌های گلکسی نوت 20، این شرکت قصد دارد که از تبلت‌های مدل گلکسی تب S7 و S7+ و گوشی Z فولد ۲ و گلکسی Z فلیپ 5G و ساعت هوشمند خود به نام گلکسی واچ 3 را در این رویداد جعبه‌گشایی، رونمایی کند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع