وان‌پلاس نورد با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت OIS عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان‌پلاس نورد در تاریخ ۳۱ تیر عرضه خواهد شد و ما در حال دریافت تصویری روشن‌تر از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند هستیم. آخرین گزارش‌ها از مصاحبه با هم‌بنیانگذار این برند یعنی کارل پی (Carl Pei) می‌آید که جزئیات دوربین چهارگانه‌ی گوشی را بیان کرده است. دوربین اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و قابلیت OIS (تثبیت کننده‌ی تصویر نوری) را ارائه می‌دهد. در کنار آن یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک لنز کمک کننده به عمق ۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که دوربین‌های جلو که در یک برش قرص‌مانند قرار دارند با ۳۲ و ۸ مگاپیکسل وارد بازار شوند. همچنین می‌دانیم که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G، رم ۶ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در نسخه‌ی اصلی و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد.

وان‌پلاس نورد یک رویداد زمان عرضه با استفاده از واقعیت افزوده را ارائه خواهد داد که در آن مخاطبان قادر خواهند بود با مدل واقعیت افزوده‌ی دستگاه به طور زنده در طول سخنرانی تعامل کنند.

انتظار می‌رود قیمت‌گذاری از زیر ۵۰۰ دلار (۴۴۵ یورو) شروع شود اما این قیمت احتمالاً بین اروپا و هند متفاوت خواهد بود. وان‌پلاس همچنین میزبان دور دوم پیش‌سفارشات در اروپا است که از ساعت ۱۲٫۳۰ امروز شروع شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع